لباس دوم سیتی: به افتخار سه‌گانه طلایی + عکس

به گزارش رکنا ، فصل جدید لیگ برتر انگلیس فردا آغاز می شود. تیم های منچسترسیتی و برنلی از ساعت 22:30 رو جمعه برگزار کننده دیدار افتتاحیه فصل 24-2023 خواهند بود.

شاگردان پ پ گواردیولا به عنوان مدافع مطلق قهرمانی چند فصل اخیر، بعد از رقم زدن سه‌گانه‌ای تاریخی در فصل قبل، امسال نیز به دنبال جام های بیشتر هستند. آنها راه موفقیت را یاد گرفته اند و می خواهند تاریخ کم جام خود در یک قرن اخیر را با جام های بزرگ و مهم پربارتر کنند.

آنها به افتخار دوران طلایی فصل قبل و برای القای حس برتری خود در فصل جدید با پیراهن هایی خارج از خانه متفاوتی به میدان خواهند رفت؛ پیراهن هایی که امروز از آن رونمایی شد.

سیتزین ها پیش از این لباس اول خود را که مثل همیشه به رنگ آبی آسمانی و با طرحی ساده بود را معرفی کرده بودند و همه منتظر لباس دوم‌شان بودند. این اتفاق امروز رخ داد و پیراهن های متفاوت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ساعتی پیش معرفی شد.

کیت منچسترسیتی

کمپانی پوما که امسال هم لباس های سیتی را طراحی و تولید می کند برای طراحی پیراهن دوم این تیم از رنگ زرشکی و نوشته های طلایی استفاده کرده تا ترکیبی زیبا و چشم نواز خلق کند.

رنگ پیراهن دوم سیتی تقریبا سفید و خطوط محوی است که به صورت موزون روی پیراهن نقش بسته اند. لوگوی پوما، نام اسپانسر و حتی لوگوی سیتی در این پیراهن به رنگ طلایی در آمده تا به نوعی ادای دینی باشد به سه‌گانه فصل گذشته شاگردان پپ گواردیولا که تاریخی ترین فصل این تیم را رقم زدند.

کیت منچسترسیتی

منبع: ورزش سه

کدخبر: 917807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟