آتش بازی آبی ها پس از یک دقیقه سکوت!/ استقلال با 3 گل و 3 امتیاز آبادان را ترک کرد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:30 در دیدار پایانی هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دوره بیست و سوم، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق به کسب سه امیتاز شد.

آبی‌پوشان که به دنبال شروع مقتدر در لیگ بودند، به هدف شان رسیدند اما در سمت مقابل شاگردان عبدالله ویسی که سال قبل در هفته پایانی توانستند بقا در لیگ برتر را جشن بگیرند، نتوانستند شروع خوبی را تجربه کنند.

گفتنی است حدود 5 هزار هوادار برای این مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا کردند. قضاوت این دیدار هم بر عهده موعود بنیادی فر بود. در ضمن این دیدار با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به محمدرضا عجمی پور بازیکن فقید آبادانی ها، آغاز شد.

در همان دقایق اول نفتی‌ها روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شدند که خطای مرادمند موجب شد تا دروازه آبی پوشان تهدید نشود.

در شانزدهمین دقیقه بازی ضربه سر ارسلان مطهری را فهد طالب دروازه بان عراقی نفتی ها مهار کرد.

در سی‌امین دقیقه بازی استقلال روی پرتاب بلند جلالی خلق موقعیت کرد که در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه مدافعان نفت در دفع توپ، رضاوند صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم گل اول تیمش را در لیگ بیست و سوم به ثمر رساند.

استقلال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در ادامه به دو گل دیگر توسط ارسلان مطهری و صالح حردانی هم دست یافت.

بدین ترتیب استقلال مدل جواد نکونام لیگ جدید را به رغم تمام حواشی، خوب و مقتدرانه آغاز کرد.

شرح گل ها:

*صنعت نفت صفر – استقلال یک (دقیقه 30- آرش رضاوند): پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

*صنعت نفت صفر – استقلال 2 (دقیقه 46- ارسلان مطهری): استقلال در همان ابتدای نیمه دوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد و این بازیکن توانست به زیبایی هر چه تمام تر، دروازه فهد طالب را باز کند.

*صنعت نفت صفر – استقلال 3 (دقیقه 58- صالح حردانی): با تکل خوب ارسلان مطهری و قطع توپ این بازیکن، صالح حردانی از میانه های میدان صاحب توپ شد و پس از یک حرکت انفرادی دیدنی و عبور از میان بازیکنان میزبان، وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به گوشه دروازه رفت تا گل سوم آبی پوشان اینگونه به ثمر برسد.

ترکیب ابتدایی نفت آبادان:

فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف

 

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

کدخبر: 917951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟