شهریاری: بیوک وطنخواه چهره قابل احترام فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است / وطنخواه: خاطرات خوبی برایم مرور شد

به گزارش رکنا، وطنخواه بازیکن و مربی قدیمی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با تشکر از مدیران صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور افزود: امروز من را خیلی خوشحال کردید و واقعا حس کردم هنوز در کشور ما قدیمی های ورزش تنها نیستند و هستند مدیرانی که دربرنامه خود حضور در منازل این عزیزان را هم در دستور کار خود دارند.

بیوک وطنخواه بازیکن و مربی قدیمی پرسپولیس طی روزهای اخیر و به دلیل بیماری از وضعیت جسمی چندان مناسبی برخوردار نبوده و حالا شرایط بهتری را در منزل دنبال می کند.

پیشکسوت قدیمی باشگاه پرسپولیس

حسین شهریاری مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز با ابراز خوشحالی عیادت از این بازیکن قدیمی و پیشکسوت گفت: شما از بهترین های فوتبال ایران بوده و قطعا بنده و همکارانم عزم جدی را برای حل مشکلات شما و پیگیری امور پیشکسوتان ورزش داریم.

وی ادامه داد: نسل امروز فوتبال به ویژه باشگاه پرسپولیس می تواند با شناخت بهتر شما قدیمی ها و بزرگان فوتبال، آینده ای بهتر را برای خود رقم زده و از تجربیات شما استفاده کند.

وطنخواه

در بخش دیگری از این عیادت ، فرجی مدیر حمایتی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش توضیح مفصلی از خدمات به پیشکسوتان و قهرمانان را به خانواده این بازیکن و مربی قدیمی فوتبال ارائه کرد.

پیشکسوت پرسپولیس

بیوک وطنخواه

کدخبر: 918579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟