تاج: حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال قانونی می شود

به گزارش رکنا از سمنان، مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان در سالن همایش پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج در این جلسه با اشاره به حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر  فوتبال گفت: حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای برنامه هفتم توسعه کشور به تصویب رسیده است.

وی تاکید کرد: این قانون برای تصویب نهایی نیاز به رای مجلس محترم شورای اسلامی دارد و با تصویب آن بخش بزرگی از مشکلات فوتبال حل خواهد شد.

تاج ادامه داد: مساله کمک داور ویدئویی برای هوشمندسازی داوری فوتبال  لازم است و به کار گیری آن در کشور به زودی حل خواهد شد.

تیم فوتبال خریدنی نیست

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می‌شود استان سمنان تیمی در لیگ دسته ۲ یا سه داشته باشد. اما باید پذیرفت که تیم های فوتبال خریدنی نیستند، اگر مولفه‌های تشکیل تیم فوتبال گام به گام شکل‌بگیرد، بدون شک تیم موفق خواهد بود و خرید تیم به عنوان نظر کارشناسی چاره‌کار نیست.

وی تصریح کرد: نبود کارخانه‌های بزرگ صنعتی برای حمایت از جمله عوامل موثر در فقدان حضور نماینده استان سمنان و فقدان داشتن تیم لیگ‌برتری است.

170574856

تاج با اشاره به نقش تیم‌های فوتبال در توسعه ابراز کرد: در جهان تیم‌ها کارخانه‌داری و سرمایه‌گذاری می‌کنند و توسعه‌بخش هستند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: هیات فوتبال استان سمنان جزو هیات فوتبالی‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ساحلی کم‌خرج و پرسود است و کشور در تیم فوتبال ساحلی در جهان حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: ایران در این رشته ورزشی جزو چند تیم برتر جهان است و در استان سمنان نیز ظرفیت فوتبال ساحلی وجود دارد.

تاج خاطر نشان کرد: فوتبال ساحلی در شهرهایی مانند سمنان، یزد، شهرکرد و بندرعباس رونق دارد و بازیکنان و تیم‌های خوبی در عرصه کشوری در این شهرها حضور دارند.

رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: فوتبال ساحلی از جمله مزیت‌های توسعه‌ای استان سمنان محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه باشد.

کدخبر: 923308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟