راهکار داورزنی برای رسیدن تیم ملی والیبال به المپیک

به گزارش رکنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز (یک‌شنبه ۱۹ شهریور) در تالار استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال آغاز شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم در فضای کاری بیشتر با توجه به رویدادهای پیش رو خود را برای برآوردن خواسته مردم و انتظار جامعه والیبال آماده‌تر کنیم و برای سومین بار کسب سهمیه المپیک کنیم.

وی افزود: اتفاقاتی که در دو دهه گذشته رخ داده نتیجه زحمات همه شما عزیزان است و تمام حرفهای من در گزارش تصویری که در ابتدای جلسه پخش شد، بود. امیدوارم باقی سال ۱۴۰۲ که ۶ ماه سخت آن گذشته است را به خوبی پشت سر بگذاریم.

داورزنی خاطرنشان کرد: ۱۴۰۱ سال بسیار پربرنامه ای بود. این ۶ ماه ۱۴۰۲ هم به لحاظ نتایج در رده‌های پایه و انتظارات مردم در مسابقات قهرمانی آسیا سخت بود و باید تلاش کنیم چالشی که در آسیا داریم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: والیبال ایران باید همیشه در المپیک حضور داشته باشد و این ممکن نیست مگر با تلاش همه ارکان والیبال. همه باید تلاش کنیم تا چالشی که در آسیا داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در مسابقات انتخابی المپیک و لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ بازی‌های خوبی انجام دهیم تا جایگاه خود را در رنکینگ جهانی حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: والیبال ما به جایی رسیده که نایب قهرمانی آسیا برای ما نتیجه مناسبی نیست. تلاش ما این است که توقعات مردم و جامعه والیبال را برآورده کنیم و برای سومین بار به المپیک برسیم.

داورزنی ضمن تبریک به تیم ملی زیر ۱۶ سال که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کرد، گفت: این تیم با کسب عنوان قهرمانی آسیا در نخستین مسابقه این رده سنی، سال آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر ۱۷ سال حضور خواهد داشت. نایب قهرمانی نوجوانان جهان و قهرمانی جوانان همگی بیانگر پشتوانه‌های خوبی است که برای تیم بزرگسالان در راه است و با تلاش بیشتر تیم به امید خدا تیم قدرتمندتری در آینده بسازیم.

منبع: مهر

کدخبر: 927355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟