آسان مثل آب خوردن!/ برد قابل انتظار تیم ملی والیبال در هانگژو

به گزارش رکنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریور) و در فاصله دو روز تا آغاز رسمی این بازی‌ها به مصاف نپال رفت و به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی ست اول را به‌راحتی و با حساب ۲۵ بر ۹ پیروز شدند اما در ست دوم با افزایش اشتباه‌های تیم‌ها رقابت پایاپایی شکل گرفت و در نتیجه‌ای غیرمنتظره‌ نپال ۱۱ بر هشت پیش افتاد. بازی در امتیاز ۱۲ به تساوی رسید و ایران در نهایت ست را ۲۵ بر ۱۵ از آن خود کرد. ملی‌پوشان ایران ست سوم این مسابقه را هم ۲۵ بر ۱۳ بردند.

صابر کاظمی با کسب یازده پوئن، امتیازآورترین بازیکن و پوریا حسین‌خانزاده با ۱۰ امتیاز دومین بازیکن امتیازآور این رقابت شناخته شدند.

تیم ایران فردا (پنجشنبه، ۳۰ شهریور) در دومین دیدارش در مرحله گروهی این بازی‌ها به مصاف بحرین می‌رود.

سیدمحمد موسوی عراقی (کاپیتان)، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور ۱۲ بازیکن ایران در این بازی‌های هستند که با هدایت بهروز عطایی به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ملی والیبال ایران در دو دوره قبلی این بازی‌ها (بازی‌های آسیایی جاکارتا و اینچئون) قهرمان شده بود و اکنون به دنبال کسب سومین قهرمانی است.

کدخبر: 930264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟