رسوایی جدید در فوتبال ایتالیا این بار به خاطر شرط بندی ستاره ها/ واکنش روزنامه ها + عکس

به گزارش رکنا، فابریتزیو کرونا که در رابطه با شرط‌بندی فوتبالیست‌ها افشاگری می‌کند، ابتدا خبر از شرط‌بندی نیکولو فاجولی، هافبک جوان یوونتوس روی مسابقات فوتبال داد و حالا تحقیقات در رابطه با چگونگی مجازات این بازیکن 22 ساله یووه در جریان است. رسانه‌های ایتالیایی طی روزهای اخیر گزارش داده بودند امکان محرومیت سه ساله نیکولو فاجولی از فعالیت‌های ورزشی وجود دارد اما با توجه به اقرار بازیکن بر تخلفش، شرط‌ نبستن روی بازی‌های یوونتوس و کرمونزه (تیم سابق) و همکاری او با مقامات، محرومیتش ممکن است تخفیف یابد.

روز گذشته هم پلیس به اردوی تیم ملی ایتالیا رفت تا درباره ماجرای شرط‌بندی نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی تحقیق و تفحص انجام دهد. به‌دنبال این پیگیری‌ها، زانیولو و تونالی اردوی آتزوری را ترک کرده‌اند. وضعیت این دو هم جدی به‌نظر می‌رسد و گفته می‌شود زانیولو هنگامی که در رم توپ می‌زد، روی تیم خودش هم شرط‌بندی می‌کرده است.

لا رپوبلیکا گزارش داده اسامی منتشر شده در رابطه با شرط‌بندی غیرقانونی در فوتبال ایتالیا، فقط نوک کوه یخ هستند و غیر از این سه بازیکن مطرح ایتالیایی، حداقل 10 بازیکن دیگر هم پایشان در پرونده شرط‌بندی گیر است. فابریتزیو کرونا قول داده امروز نام چهارمین بازیکن درگیر در این رسوایی که بازیکن آاس رم است را فاش کند. گاتزتا دلو اسپورت نیز نوشته در صورت محروم شدن نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی ، ممکن است حکم آن‌ها در لیگ برتر انگلیس هم اعمال شود.

هنوز میزان محرومیت فاجولی، تونالی و زانیولو به طور قطعی مشخص نیست و خبر دقیقی در این خصوص وجود ندارد اما چیزی که مشخص است، اعتیاد این سه بازیکن به شرط‌بندی و باخت‌های سنگین آن‌ها در قمار بوده است.

در این شرایط تونالی و زانیولو تیتر یک رسانه های ایتالیایی به خاطر شرط‌بندی شدهاند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت

شوک شرط‌بندی فوتبالی؛ پلیس در اردوی تیم ملی

تونالی و زانیولو، اردو را ترک کردند

01

روزنامه توتو اسپورت

ایتالیای بیچاره

شرط‌بندی؛ بعد از فاجولی، پای تونالی و زانیولو هم باز شد

02

کدخبر: 936540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟