گل‌ محمدی: نکونام شروع کننده این قضیه بود/ او یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد

به گزارش رکنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی خانگی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتیجه بازی مورد انتظار ما نبود. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم، اما در انتقال به حمله حریف گل خوردیم. صنعت نفت بازیکنان هجومی خیلی خوب و باکیفیتی دارد و آنها با سرعت دادن به بازی، در نیمه اول توانستند به گل برسند.

او با بیان اینکه پرسپولیس در نیمه دوم تسلط خیلی خوبی بر بازی داشت و به دو گل رسید، گفت: تا ثانیه آخر برنده بازی بودیم و متأسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. صنعت نفت بیشتر از سه یا چهار بار روی دروازه ما نیامد، اما دو بار گل خوردیم. شاید باید در سیستم دفاعی پرسپولیس بازنگری کنیم و تمرکز دفاعی بیشتری داشته باشیم. در گلزنی هم مشکل داریم و کیفیت لازم را در خط حمله نداریم که این مسئله، کارمان را سخت می‌کند. نمی‌توانیم هفت یا هشت موقعیت گلزنی در هر بازی به دست بیاوریم و یکی دو موقعیت را تبدیل به گل کنیم. این وضعیتی است که ایجاد شده و موجودی ما همین است. باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا این نکته را پوشش بدهیم.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: وقتی هم پنالتی و هم اخراج اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد تیم ما فشار آورده و توانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم. این اتفاقات به سود ما رقم خورد. نیمه دوم نیمه بسیار خوبی برای ما بود و بازی در این نیمه یک‌طرفه بود. بازیکنان در مجموع خیلی خوب بازی کردند و عملکرد بسیار خوبی در موقعیت‌سازی و حفظ توپ داشتند.

گل‌محمدی در مورد قضاوت علی صفایی در این مسابقه خاطرنشان کرد: وقتی فیلم گل (دوم) صنعت نفت را نگاه کردیم، دیدیم که توپ از خط دروازه عبور نکرده بود. این مسابقه برای قضاوت راحت نبود و صفایی داوری خوبی داشت. شاید کارشناسان بتوانند بهتر پاسخ بدهند. با این حال مطابق چیزی که خودم دیدم، توپ از خط دروازه رد نشد.

وی درباره اینکه جواد نکونام گفته گل‌محمدی در حد او نیست، تصریح کرد: او شروع‌کننده قضیه بود. من پاسخ کسی را که بلد نیست به بزرگتر خودش احترام بگذارد و این موضوع را یاد نگرفته، نمی‌دهم. همین جا مطلب را تمام‌شده می‌دانم و امیدوارم حداقل فوتبالی‌ها، فوتبالیست‌ها و مربیان بتوانند احترام گذاشتن را یاد بگیرند. باید توجه زیادی به این مسئله داشته باشیم؛ مواردی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شده است.

گل محمدی در واکنش به خبرنگاری که معتقد بود جنگ روانی علیه پرسپولیس به راه افتاده، تصریح کرد: این داستان‌ها همیشه بوده و سال گذشته با وجود چنین شرایطی توانستیم سه قهرمانی با شایستگی به دست بیاوریم. چیزی که پرسپولیس را امسال آزار می‌دهد، مشکلات و مسائلی است که داخل تیم وجود دارد. همیشه این موارد بوده و خودمان باید بتوانیم مشکلات خودمان را با همدلی بیشتر حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: تیم فقط شامل بازیکنان و مربیان نیست و اعضای دیگری هم دارد. شما با ایجاد آرامش و فضای خوب برای کار کردن می‌توانید موفق باشید. اگر این فضا مهیا شود، آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می‌شود و روی بخش فنی هم تأثیر مستقیم می‌گذارد.

گل‌ محمدی با بیان اینکه به آینده پرسپولیس امیدوار است، خاطرنشان کرد: شاید آدم‌های زیادی از بیرون بخواهند مقابل ما سنگ‌اندازی کنند که چنین چیزی هم وجود دارد، اما خودمان باید با اتحاد بیشتر و حمایت هواداران که از آنها تشکر می‌کنم، مشکلات خودمان را برطرف کنیم. کار راحتی نداریم و با همدلی می‌توان به این مسیر ادامه داد.

کدخبر: 942626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟