ستاره ای که فقط مدال‌های طلایش را به آستان امام رضا(ع) تقدیم می‌کند

به گزارش رکنا، امیرحسین زارع درباره اهدای 2 مدال طلای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی‌اش به آستان مقدسه حضرت امام علی‌بن موسی الرضا(ع) گفت: قبل از مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در اردوهای تیم ملی نذر و نیت کرده بودم که اگر به‌خواست خدا و لطف علی‌بن موسی الرضا طلایی شدم، آن را به موزه آستان قدس تقدیم کنم، چون اعتقادم این است که من امانتدار این مدال‌ها بوده‌ام و لطف خدا و امام رضا(ع) بود که این مدال‌ها را گرفتم.

وی تأکید کرد: قبل از این هم طلای جهانی نروژم را به موزه آستان قدس اهدا کرده بودم و این دومین باری بود که این کار را انجام دادم.

دارنده دو نشان طلای جهان و دو نشان برنز المپیک و جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر سال طلا بگیرم و خدمت امام رضا برسم و آن را تقدیم آستان مقدسش کنم. فقط اگر طلا بگیرم، این کار را می‌کنم و امیدوارم همه ورزشکاران با توسل به ائمه اطهار تن سالم داشته باشند و موفق شوند مردم را خوشحال کنند. من از بچگی ارادت خاصی به امام رضا داشته‌ام، هرگاه به مشکل خورده‌ام و گرهی در زندگی‌ام بوده است، ایشان را صدا کرده و به پدر بزرگوارشان قسم داده‌ام، همچنین هروقت خوشحال بوده‌ام به این امام توسل کردم.

منبع: تسنیم

کدخبر: 943167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟