ستاره ایران در قفس، شوک کی‌روش به قطری‌ها!

 در پایان رقابت‌های روز نخست تکواندوی جام فدراسیون جهانی در اردن، نمایندگان ایران صاحب یک طلا و دو برنز شدند.  پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در قاره آسیا از امروز پنجشنبه با حضور ۴۱۰ تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز شد. در پایان روز نخست این مسابقات ناهید کیانی در ورن ۵۳- کیلوگرم به مدال طلا رسید و مبینا نعمت زاده در وزن ۵۳- و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شدند.

منچستر یونایتد آیینه دق هواداران!

در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچستر یونایتد باز هم نتوانست نتیجه قابل قبولی بگیرد و در دانمارک به کپنهاگن باخت. در دومین شب از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب ۶ بازی از ساعت ۲۳:۳۰ پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارها اینتر به سختی از سد سالزبورگ اتریش گذشت، رئال مادرید به راحتی براگای پرتغال را از پیش رو برداشت و منچستر یونایتد همانند همیشه هوادارانش را ناامید کرد و در دانمارک مقابل کپنهاگن متحمل شکست ناباورانه‌ای شد. یونایتد در این دیدار در شرایطی شکست خورد که تا دقیقه ۳۰ از حریفش با نتیجه ۲ بر ۰ پیش بود اما بازی در نیمه دوم برایش پیچیده شد و در نهایت باخت.

بلانکو، برگ برنده نکونام در داربی؟

حیدری درباره عملکرد بلانکو در این چند بازی بیان کرد: بلانکو بازیکن خوبی است و توانایی بالایی دارد. این بازیکن می‌تواند در داربی به تیم کمک کند. هاشم حیدری، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و درست است مقابل شمس آذر به تساوی رسیده اما مطمئن هستم تیم متفاوتی را برابر تراکتورسازی خواهیم دید. استقلال مقابل شمس آذر با بازی متفکرانه به دنبال ۳ امتیاز بود که این اتفاق نیفتاد. یک امتیاز هم نتیجه بدی برای استقلال نیست. شمس آذر نشان داد که تیم بسیار خوب، باانگیزه‌ و جنگنده‌ای است و به اعتقاد من نتیجه عادلانه‌ بود.

اعتراف آنچلوتی: با این بازیکن رفتار عادلانه‌ای نداشتم!

سرمربی رئال مادرید به اظهار نظر اخیر پیکه واکنش نشان داد. او اعتراف کرد که رفتاری عادلانه با ابراهیم دیاز نداشته است. رئال مادرید در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف براگا از پرتغال رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود. در ابتدا یک پنالتی دادیم که اگر گل می‌شد شرایط برای ما سخت می‌شد اما خوشبختانه لونین آن را به خوبی مهار کرد. به خوبی کنترل بازی را به دست گرفتیم. گل زدیم و فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. بازی خوبی را به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم.

آمریکا به ووشوکاران ایران ویزا می‌دهد؟

در کمتر از یک هفته مانده تا آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان ووشو، آمریکا ویزای ملی‌پوشان ایران را صادر نکرده است.  رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، از روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ به میزبانی تگزاس در ایالات متحده آغاز می‌شود که تا به این لحظه، ویزای ملی پوشان ایران برای اعزام به این کشور صادر نشده است. طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو، از حدود ۴ ماه قبل اقدامات اولیه برای گرفتن ویزای آمریکا آغاز شده است، اما تا به امروز (پنج‌شنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۲) خبری از صدور ویزا برای ملی‌پوشان ایران نیست.

ضربه مهلک به آرسنال!

ستاره کلیدی و تاثیرگذار آرسنال در دیدار برابر سویا مصدوم شد و به نظر می‌رسد که فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. آرسنال دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و توانست در بازی برابر سویا با دو گل به پیروزی برسد. مایکل آرتتا بعد از بازی گفت: بدون شک از نمایش تیم و نتیجه به دست  آمده راضی هستم. بازیکنان جنگندگی  زیادی در میدان داشت و با نظم و انضباط بازی کردند. حتی زمانی که توپ را از دست می دادیم بسیار خوب بودیم. سخت است تیمی در اروپا اینگونه بر بازی تسلط داشته باشد.

ستاره کشتی ایران در MMA؟

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک تصویری از خود در بر روی رینگ ‌MMA منتشر کرد. محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و شاخص‌ترین چهره حال حاضر کشتی فرنگی ایران، تصویری از خود بر روی رینگ رشته رزمی MMA منتشر کرد و نوشت: همیشه در جستجوی چالش جدید. موضوع حضور گرایی در رشته MMA، در شرایطی جدی به نظر می‌رسد که در زیر این پست، پویا رحمانی کشتی‌گیر سابق ایران که در حال حاضر در رشته MMA فعالیت دارد نیز به گرایی بابت حضور در MMA خوش‌آمد گفته است.

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال/ فجر به صدر رسید

مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) با صدرنشین فجرسپاسی به پایان رسید. در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز پنج دیدار برگزار شد تا پرونده مسابقات این هفته بسته شود. در مهم‌ترین بازی امروز فجرسپاسی از آبی پوشان ملاثانی میزبانی کرد و با نتیجه دو بر صفر برنده شد. در این بازی عرفان پورافراز (۱۵) و ابوالفضل بابایی (۴۰) گلزنی کردند. فجرسپاسی با وجود تساوی در دیگر بازی مهم امروز ۲۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

شکست نماینده فوتبال زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا

تیم فوتبال زنان خاتون بم مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد. تیم فوتبال زنان خاتون بم در دومین دیدار خود از جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل هیوندای استیل کره جنوبی به میدان رفت و دو بر یک شکست خورد. تک گل بم را نگین زندی در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند.    زهرا قنبری در دقایق پایانی این مسابقه مصدوم شد و با برانکارد از زمین بیرون رفت.

انتقاد تکراری از کی‌روش این بار در قطر

روزنامه قطری به انتقاد از فهرست جدید کارلوس کی‌روش پرداخت؛ انتقادی که ما را به یاد دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران می‌اندازد. کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت. کی‌روش نتوانسته است که در قطر انتظارات را برآورده کند و تیمش نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده که آخرین آن شکست سنگین برابر تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهار جانبه اردن بود.

ایسنا

کدخبر: 944824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟