صدای سرمربی هنگ کنگ هم در آمد/ از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم

به گزارش رکنا، یورن اندرسن در نشست خبری پیش از بازی با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: می‌دانیم که ایران رنک ۲۱ جهان و ما رنک ۱۵۰ جهان را داریم. من ۴۰ سال سابقه حضور در فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن و سرمربی را دارم که بیشترش در آلمان بوده و در مرحله اول از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم.

وی افزود: برای بازی مقدماتی جام جهانی می‌خواستیم ۲ جلسه تمرینی برگزار کنیم اما روز گذشته در زمینی تمرین کردیم که نتوانستیم این کار را انجام بدهیم و این به دور از احترام است. همانگونه که گفتم ۴۰ سال در فوتبال حضور دارم و تاکنون چنین زمین بدی در عمرم ندیده بودم.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در پاسخ به سوالی درمورد اینکه با توجه به نتیجه بازی اخیر تیم امید این کشور مقابل ایران در بازی‌های آسیایی احتمال می‌دهد تیمش در بازی فردا نیز عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: همان فاصله‌ای که بین تیم بزرگسالان و امید ایران وجود دارد در تیم امید ما نیز است اما در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. البته با انگیزه، تاکتیک و برنامه‌هایی که داریم سعی می‌کنیم فوتبال قابل احترامی را به نمایش بگذاریم.

اندرسن در مورد اینکه آیا خلا برخی بازیکنان تاثیری در بازی فردا برای تیمش دارد، گفت: فردا برخی بازیکنان ما مصدوم شده و برخی نیز به دلیل مسائل خانوادگی نتوانستند در اردو شرکت کنند اما این مسئله باعث شد نگاهی به بازیکنان جوان باانگیزه داشته باشم که دوست داشتند مقابل ایران بازی کنند و فرصتی شد از آنها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: از وقتی به هنگ کنگ آمدم ۲ بار با ایران بازی کرده‌ایم و دیدار برگشت مقدماتی جام جهانی و دیدار در جام ملت‌ها را نیز با ایران پیش رو داریم. این باعث می‌شود ۲ تیم از هم شناخت خوبی پیدا کنند.

کدخبر: 946649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟