استقلال با پیکان به تعطیلات رفت!/ برتری شاگردان نکونام در آخرین بازی نیم فصل + فیلم گلها

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با قضاوت امیرسامان سلطانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نکونام برای این مسابقه تصمیم گرفت دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند. البته یکی از آنها اجباری بود و سلمانی جانشین جلالی محروم شد، حامدی فر نیز جای خود را به زبیر نیک نفس داد.

در نیمه نخست شاگردان جواد نکونام نمایش چندان خوبی نداشتند و پیکانی‌ها در چند صحنه روی ضدحملات خطرناک ظاهر شدند. اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و آبی ها عملکرد بهتری داشتند که حاصل آن به ثمر رساندن دو گل بود. در نهایت این دیدار با برتری 2-1 استقلال به اتمام رسید و آبی های پایتخت با کسب سه امتیاز به تعطیلات نیم فصل رفتند.

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 9: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با اشتباه کوین یامگا باعث شد تا حامد پاکدل با سر ضربه‌ای بزند که سیدحسین حسینی آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: آرمین سهرابیان روی ارسال توپ از ضربه ایستگاهی دروازه پیکان را باز کرد، ولی کمک داور به نشانه آفساید پرچم خود را بالا برده بود.

دقیقه 25: شوت سرکش سامان نریمان جهان پس از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 47: ارسال مهدی مهدی پور از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی حوالی نقطه پنالتی همراه شد که ضربه او با واکنش تماشایی ناصری راهی کرنر شد.
دقیقه 60: ارسال ضربه کاشته مهدی پور را آرمین سهرابیان با ضربه سر روانه دروازه میهمان کرد که ناصری با واکنشی دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 61: ارسال کرنر مهدی مهدی پور به آرمین سهرابیان رسید و او با یک ضربه سر محکم و پر قدرت موفق شد دروازه ناصری را باز کند.

دقیقه 72: روی اشتباه نریمان جهان و توپ گیری عالی امید حامدی فر در میانه میدان، پیمان بابایی صاحب توپ شد و توانست با عبور از میان مدافعان پیکان، ضربه اش را به زیبایی وارد دروازه کند و اختلاف را افزایش دهد.

دقیقه 75: پیکان صاحب ضربه کاشته شد که شوت محکم و زمینی منصور باقری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ۸۷: دو واکنش فوق العاده از سید حسین حسینی، مانع از گلزنی پیکانی ها شد.

دقیقه 5+90: امیر شهیم موفق شد یکی از گل های خورده را برای پیکانی ها جبران کند اما دیگر زمانی برای تیم عنایتی باقی نبود تا نتیجه را تغییر دهد.

ترکیب ابتدایی استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ابتدایی پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، سامان نریمان جهان و حامد پاکدل.

سرمربی: رضا عنایتی

کدخبر: 959386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟