تماشایی، مهیج و جنجالی/ تحمیل سومین شکست متوالی سپاهان توسط شمس آذر + فیلم

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ و با قضاوت حمید حاج ملک رو در روی هم قرار گرفتند.

این بازی جذاب، تماشایی که در دقایق پایانی جنجالی هم شد، با نتیجه 1-0 به سود شمس آذر به پایان رسید. رحمان جعفری زننده تک گل این بازی بود. یکی از نکات اصلی این بازی، بازگشت ۳ بازیکنی (پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی) که قراردادهایشان باید اصلاح می‌شد در ترکیب سپاهان بود.

در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و چند گل هم نزد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام نیازمند اجازه داد دروازه‌اش بیش از یک بار باز شود.

سپاهان در نیمه دوم نمایشی بهتر داشت و در مقابل شمس آذر چشم به ضدحملات دوخته بود. در این نیمه هر دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد تا در نهایت همان یک گل جعفری سرنوشت بازی را مشخص کند.

البته تیم سپاهان در دقیقه 90 توسط رضا اسدی به گل رسید که محمدرضا منصوری با پرچمی اشتباه گل را مردود اعلام کرد. این مسئله اعتراض شدید سپاهانی‌ها را به دنبال داشت. در دقایق تلف‌شده مسابقه جو ورزشگاه ملتهب شد و هر سوت داور واکنش سپاهانی‌ها را به دنبال داشت.

گل سپاهان به شمس آذر توسط رضا اسدی که کمک داور به اشتباه پرچم زد و  آفساید اعلام شد!

در دقیقه 85 مسابقه هم ژوزه مورایس بعد از دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان هم در دقایق تلف‌شده اخراج شد. با این شکست سپاهان متحمل سومین باخت متوالی خود شد. پیش از این آنها مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با باخت از زمین خارج شده بودند.

کدخبر: 960014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟