صعود ملی پوش ایران به جمع 8 نفر برتر تور جهانی تنیس

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی هفته دوم تور جهانی تنیس در زمین های المپیک کیش پیگیری شد که بازیکنان حاضر در مرحله یک‌ چهارم نهایی انفرادی و نیمه نهایی دونفره با هم دیدار کردند.

در پایان راند دوم بازی ها ، سینا مقیمی از ایران به همراه نمایندگانی از کشورهای سوریه ، مجارستان ، اکراین ، ایتالیا و روسیه به مرحله یک‌ چهارم نهایی صعود کردند.

مقیمی در این مرحله از مسابقات با برتری ۵-۷ و ۲-۶ مقابل امیر علی قوام دیگر نماینده کشورمان به مرحله یک‌ چهارم نهایی راه یافت و فردا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با دنیز کلاک از روسیه مسابقه می دهد، همچنین در بخش دونفره مسابقات نیز تیم‌های ایران، ایتالیا، روسیه و سینا مقیمی از ایران - گرگلی از مجارستان به نیمه نهایی راه یافتند.

در ادامه این مسابقات فردا ۶ دیدار انجام می شود.هفته دوم رقابت‌های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۷ دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای برزیل، بلژیک، هند ، چین ، کانادا ، ایران ، ایتالیا ، گرجستان ، مولداوی ، سوریه ، اتریش ، روسیه ، آرژانتین ، مجارستان و اوکراین در زمین‌های تنیس المپیک کیش آغاز و تا 24 این ماه ادامه دارد. سر‌داوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

کدخبر: 962926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟