در نقد ستاره های میلیاردی سرخابی/ دستمزد نجومی و خروجی در حد صفر

به گزارش رکنا، نقش ستاره در فوتبال معمولا در بازی های بزرگ مشخص می شود و همه در بازی های بزرگ دوست دارند ستاره ها بازی ها را به نفع تیم شان تمام کنند.

اما در استقلال و پرسپولیس چه اتفاقی رخ می دهد؟ بازیکنان داخلی معمولا بعد از هر بازی در میکسدزون در مورد طلب شان از باشگاه صحبت می کنند اما در عمل خروجی آنها در بازی های بزرگ در حد صفر است.

همین بازی شب گذشته استقلال و پرسپولیس را اگر تماشا کرده باشید، حتما به این نتیجه رسیده اید که ستاره های پر ادعای دو تیم در بیشتر زمان بازی به جای موقعیت سازی به دنبال زدن زیر توپ بودند و تقریبا در بیشتر زمان بازی در حملات تیم شان کم اثر بودند.

جالب است که بدانید معدود موقعیت های دو تیم هم توسط بازیکنان خارجی ایجاد شد تا به این شکل یک سوال مهم به وجود بیاید، بازیکنان پرادعا که تقریبا بعد از هر بازی در مورد پول هایشان صحبت می کنند چه زمانی قرار است به کار تیم هایشان بیایند؟ طبیعی است که در بازی با تیم های ضعیف تر فوتبال ایران خوب بازی کردن چندان کار سختی نیست ولی آنچه مهم است، بازی های مهم است که می تواند سرنوشت لیگ برتر را تغییر بدهد اما نقش ستاره های میلیاردی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چنین بازی هایی در حد صفر است.

کدخبر: 980466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟