اعلام ترکیب تیم ملی با یک شگفتی!

به گزارش رکنا؛ تیم ملی ایران در حالی به مصاف ترکمنستان می‌رود که این اولین بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌های آسیا خواهد بود و آنها در ورزشگاه آزادی میزبان حریف سبزپوش هستند.

با این حال در این دیدار هم علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار خواهد داشت و از قفس توری تیم ملی محافظت خواهد کرد تا قلعه‌نویی اعتماد خود را به گلر شماره یک ایران نشان داده باشد.

مرکز خط دفاعی با یک شگفتی همراه است و امین حزباوی، لژیونر تیم السد در این پست همراه با حسین کنعانی زوج دفاع مرکزی را تشکیل می‌دهد.

صالح حردانی و میلاد محمدی مدافعان کناری تیم ملی هستند که در این بازی جانشین رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی شدند.

خط هافبک تیم ملی با حضور سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی تشکیل شده و قلعه‌نویی بار دیگر اعتماد خود را به این بازیکن نشان داده است.

کمی جلوتر از او سامان قدوس بازی می‌کند و جناحین تیم ملی با علی قلی‌زاده و محمد محبی سریع و تکنیکی خواهد بود.  قلی‌زاده برای اولین بار بعد از مصدومیت بازی خواهد کرد و همه در انتظار نمایش این ستاره خواهند بود.

خط حمله تیم ملی با زوج کلاسیک تیم ملی، آزمون و طارمی، آماده گلزنی است. آنها که احتمالا فصل آینده رقابت باشگاهی را در ایتالیا خواهند داشت، مهم‌ترین بازیکنان تهاجمی تیم ملی نیز محسوب می‌شوند.

ترکیب تیم ملی به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، محمد امین حزباوی، حسین کنعانی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

کدخبر: 982274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟