اقدام زشت 7 پسر  با دختر 14 ساله در یک مسافرخانه تهران

به گزارش رکنا، اوایل هفته گذشته بود که مادر جوانی با چهره ای آشفته و نگران پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ماجرای ناپدید شدن دختر 14 ساله اش به نام المیرا خبر داد.

 

مادر نگران به بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 گفت: صبح دوشنبه 8 آذر ماه دخترم برای خرید از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته و به هر جا که سر احتمال می دادم رفته باشد سر زدم اما اثری از المیرا نبود.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی دختر نوجوان وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ دوستان و آشنایان المیرا رفتند اما تحقیقات در این مرحله به درهای بسته خورد و با توجه به اینکه مادر جوان از اختلافاتش با المیرا حرف زده بود فرضیه فرار از خانه پیش روی ماموران قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح سه شنبه 9 آذر ماه المیرا همراه مادرش پای در شعبه نهم دادسرای امورجنایی تهران گذاشتند و دختر نوجوان از ماجرای سیاهی پرده برداشت.

المیرا گفت: همیشه با مادرم اختلاف داشتم و پس از فوت پدرم این اختلافات بیشتر شد و هیچ وقت نمی گذاشت با دوستانم به تفریح بروم و با محدود کردنم سعی داشت در خانه باشم و نصیحتم می کرد اما از رفتارش خسته شده بودم.

وی افزود: چندی پیش در یک گروه تلگرامی با پسر جوانی به نام ناصر آشنا شدم که خیلی زود نسبت به من ابراز علاقه کرد و چون به او اعتماد کرده بودم شروع به درددل می کردم تا اینکه پیشنهاد فرار و ازدواج را مطرح کرد.

صبح دوشنبه به بهانه خرید از خانه خارج شدم و به محل قرار با ناصر رفتم و همراه او به مسافرخانه ای که برای یکی از دوستانش بود رفتیم.

به جز ناصر 7 جوان دیگر که در گروه تلگرامی بودند حضور داشتند که با آبمیوه از من پذیرایی کردند که پس از آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و احساس می کنم پس از بیهوش شدنم ناصر و دوستانش به من تجاوز کرده اند.

دخترنوجوان در پایان گفت: احساس می کنم آنها به من مواد خوراندند تا معتاد شوم.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی در این مرحله با توجه به ادعاهای دختر جوان دستور داد تا المیرا به پزشکی قانونی برود و تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این اقدام سیاه وارد عمل شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟