زرگر قلابی به خاطر ارتباط شیطانی با دختران در دادگاه تهران محاکمه شد+عکس

29 آذرماه سال گذشته بود که شکایت علیه زرگر قلابی مطرح شد. شاکی که زنی جوان بود، وارد کلانتری 123 نیاوران شد و گفت: چند روز قبل با مردی به نام ایمان آشنا شدم. او خودروی هیوندای گران‌قیمتی داشت و خودش را طلافروش معرفی کرد و گفت که وضع مالی خوبی دارد. ایمان پیشنهاد دوستی داد که به خاطر موقعیت کاری‌اش قبول کردم. یک روز بعد از آشنایی‌مان با هم به گردش رفتیم. ایمان از من خواسته بود، طلاهایم را بیاورم تا آن را با طلاهای بهتری عوض کند. بعد از گردش طلاهایم را به او دادم، اما دیگر از او خبری نشد.

بعد از مطرح شدن شکایت مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها نشان داد که پنج زن و دختر دیگر هم علیه مرد فریبکار طرح شکایت‌کرده‌اند. سه نفر از این دختران به پلیس گفته بودند که ایمان قبل از سرقت طلاهایشان به آنها تعرض هم کرده است. مأموران پلیس سرانجام متهم 32 ساله را بازداشت کردند. او وقتی با شاکیان مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. پرونده با کامل شدن بررسی‌ها روی میز هیئت قضایی شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و متهم روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

یکی از شاکیان ابتدای جلسه در جایگاه قرار گرفت و گفت: ایمان به من گفته بود که طلافروش است و وضع مالی خوبی دارد. یک روز با ماشین او به جاده چالوس رفتیم. او آن روز طلاهایم را گرفت تا آن را با طلاهای بهتری عوض کند. ایمان داخل ماشین به من تعرض کرد و گفت که از رفتار سیاهش فیلم گرفته و اگر شکایت کنم، آبرویم را می‌برد، اما علیه او شکایت کردم و امیدوارم که به شدت مجازات شود.

دو دختر دیگر هم گفتند که امیر قبل از تعرض به آنها با ماده بیهوشی آنها را بیهوش و تعرض کرده است. آنها گفتند امیر همچنین طلاهایشان را سرقت کرده است و در هر دو مورد شکایت دارند. شاکی دیگر گفت: روز حادثه Incident همراه ایمان به میدان هفت‌تیر رفتیم تا مانتو بخرم. آن روز پول زیادی همراهم بود. از من خواست که کیف پولم را داخل ماشین بگذارم که قبول کردم. وقتی مقابل یک فروشگاه پیاده شدم، ناگهان پایش را روی پدال گاز گذاشت و از محل دور شد. فکر کردم دارد شوخی می‌کند، اما بعد از آن دیگر ایمان را ندیدم. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، گوشی او خاموش بود.

بعد از مطرح شدن شکایت‌ها متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت که اتهام سرقت را قبول دارد، اما به شاکیان تعرض نکرده است. او گفت با مهارتی که داشتم زنان و دختران را فریب می‌دادم. بعد هم پول و طلاهایشان را سرقت می‌کردم، اما به آنها تعرض نکرده‌ام. هیئت قضات بعد از شنیدن دفاعیات متهم وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟