50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

این جوان در آخرین دفاع به دادرسان دادگاه گفت: «وقتی متوجه شدم آن زن ومرد دوستانم را به فساد کشانده‌اند نقشه قتل‌شان را کشیدم...»

به گزارش خبرنگار حوادث Accidents «ایران»، رسیدگی به این جنایت Crime از پنجم مهرسال 94، در پی قتل Murder مرموز مرد جوانی در خیابان جیحون تهران آغاز شد. بازپرس کشیک قتل و مأموران پلیس Police وقتی به صحنه قتل رسیدند با پیکرهای خونین زن و مردی روبه‌رو شدند و بلافاصله هر دو را به بیمارستان انتقال دادند که مرد جوان جان باخت اما زن مجروح از مرگ جان به در برد. تنها سرنخی که پلیس توانست در صحنه جنایت پیدا کند گوشی تلفن همراه متعلق به قاتل The Murderer بود که پس از 7 ماه جست و جو صاحب تلفن همراه که یک پسر افغان به نام «ولی» 22 ساله بود، دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. محاکمه این قاتل این هفته در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران برگزار شد؛ در ابتدای جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و آنگاه اولیای دم درخواست قصاص متهم را مطرح کردند، سپس جمیله-زن نجات یافته- که در جلسه دادگاه حضور داشت به طرح شکایت از جوان افغان پرداخت که در ادامه دادرسی این جوان پای میز محاکمه ایستاد تا به سؤالات رئیس دادگاه پاسخ دهد.

چه شد که تصمیم گرفتی زن و مرد را به قتل برسانی؟

چند وقتی بود که می‌دیدم دوستانم به خانه این زن و مرد شیطان Evil صفت می‌روند. بعد فهمیدم آنجا خانه فساد بود برای همین تصمیم گرفتم آنها را بکشم. به آن خانه رفتم و به‌عنوان مشتری 50 هزار تومان دادم و وارد اتاق شدم که دیدم زن نیمه عریان نشسته است، اما از او فاصله گرفتم و خیلی زود بیرون رفتم و خودم را به کرج رساندم. بعد هم چکشی خریدم و این بار با دوستم به آن خانه رفتیم. وقتی داخل اتاق شدم با چکش چند ضربه به سر زن زدم و از اتاق بیرون آمدم. بعد هم با همان چکش ضربه‌هایی به سر مرد زدم و با دوستم از آن خانه بیرون آمدیم. من به افغانستان رفتم و ازدواج کردم، اما وقتی با زنم بعد از هفت ماه وارد ایران شدیم پلیس مرا دستگیر کرد و همسرم که از این اتفاق ترسیده بود فرزندم را سقط کرد.

چرا سعی نکردی به پلیس خبر بدهی و خودت وارد ماجرا شدی؟

نمی‌دانم. آنقدر ناراحت و عصبانی بودم و خونم به جوش آمده بود که تصمیم گرفتم خودم این کار را انجام بدهم. آنها مهدورالدم بودند.

از اینکه این مرد را کشته‌ای پشیمان هستی؟

از اینکه صبر نکردم و به پلیس خبر ندادم و خودم مستقیم وارد شدم پشیمانم،اما از اینکه یک موجود شیطان صفت را ازبین بردم اصلاً پشیمان نیستم.پس از اظهارات متهم، زن نجات یافته به قضات گفت: من شوهر و یک پسر 18 ساله دارم.من اشتباهم را می‌پذیرم و قبول دارم که آن روز این پسر جوان وارد اتاق شد و با من رابطه برقرار نکرد و چند ضربه به سرم زد...مرد کشته شده هم یکی از دوستان تلگرامی‌ام بود و باهم در کار فحشا بودیم... شوهرم نمی‌دانست که من چه کاری انجام می‌دهم او فکر می‌کرد من پرستار یک پیرمرد و پیرزن هستم!

در پایان جلسه دادگاه قضات پس از مشورت، جوان افغان را از اتهام قتل عمد تبرئه کردند و او را مستحق دو سال حبس دانستند. همچنین زن جوان نیز به اتهام روابط نامشروع و فساد اخلاقی با حکم قضات بازداشت شد تا درباره اتهامش تحقیق صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

صبح شوم عروسی / داماد چرا عروس را به باد کتک گرفت؟

سارا ازدواج کرده بود ولی علی از او همان ارتباطی را که زمان مجردی داشت می خواست و ...

قتل ناموسی در ملارد / دوست صمیمی ام با همسر و خواهرم همزمان ارتباط شوم داشت!

اعدام برای یک زن 29 ساله به خاطر شکنجه بی رحمانه دختر خاله 10 ساله اش + عکس

حمله بازیکن تراکتور با چاقو به بازیکن پیکان در هتل المپیک + عکس

گوینده معروف رادیو درگذشت + عکس

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟