نقشه زن آرایشگر برای شوهرش / 3 مرد پشت در بالکن بودند و مرا با خود بردند

 مرد جوانی با مراجعه به دادسرا مدعی شد که با نقشه همسرش توسط چهار نفر مورد آدم‌ربایی قرار گرفته است و درباره جزئیات این آدم‌ربایی به  بازپرس گفت: همسرم چند مدتی بود که سر ناسازگاری با من داشت و دو مرتبه از من برای گرفتن طلاق شکایت کرده بود زمانیکه از شیفت شب کارم بازگشته بودم و در منزل مشغول استراحت بودم زنگ منزل به صدا درآمد.
بهروز چهل ساله اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: همسرم به من گفت که سه نفر مقابل در منزل منتظرم هستند اما زمانیکه به داخل بالکن رفتم تا ببینم چه کسانی منتظرم هستند، کسی پایین نبود، در این حین ناگهان همسرم در بالکن را از پشت به رویم بست و سه مرد جوان ظاهرا معتاد پس از ورود به خانه به اجبار، من را به داخل ماشینی بردند و داخل ماشین نیز یک نفر دیگر حضور داشت، بعد از این ماجرا این چهار نفر من را به یک کمپ ترک اعتیاد منتقل کردند و پزشک آنجا از من آزمایش اعتیاد گرفت، پزشک کمپ با منفی اعلام کردن جواب آزمایش به مسئولان کمپ گفت نیازی به بستری شدن من در آن‌جا نیست.
بهروز در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: بعد از چهار روز ماندن در کمپ با دادن مبلغی به یکی از مسئولان کمپ توانستم با پدر و مادر نگرانم تماس بگیرم و اعلام کنم که سالم هستم، بعد از 13 روز نیز از کمپ توانستم رها شوم و اکنون از همسرم به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.
با تشکیل پرونده آدم‌ربایی شکایت بهروز مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی که از پزشک کمپ صورت گرفت مشخص شد ادعای بهروز مبنی بر منفی بودن جواب آزمایش اعتیاد صحت دارد.
 همسر بهروز که به دادسرا احضار شده بود در مقابل بازپرس قرار گرفت و در دفاع از خودش گفت: همسرم معتاد است و چند باری جلوی بچه هایمان تریاک کشیده است. او برای اینکه شب ها بتواند کار کند همیشه تریاک می کشد از دست بی مهری های او خسته شدم و به همین دلیل برای خودم یک آرایشگاه زدم و در آنجا مشغول کار شدم. می خواستم پدر بچه هایم ترک کند اما وقتی او به مصرفش ادامه می داد، درخواست طلاق دادم.
با اظهارات زن جوان وی با دستور بازپرس پرونده با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی به اتهام معاونت در آدم‌ربایی بازداشت شد.
چند روز قبل، صاحب کمپ ترک اعتیاد به دادسرا احضار شد و اعتراف کرد بهروز را با درخواست همسرش به کمپ برده است که بازپرس صاحب کمپ ترک اعتیاد را نیز به اتهام اخفای بهروز بازداشت و روانه زندان کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز شاکر دوست بدون آرایش در طبیعت شمال + عکس

​وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

کتک زدن وحشتناک یک مرد توسط یک زورگیر و دزد خیابانی در مقابل مردم+ فیلم

طرح نمایندگان مجلس برای خروج از برجام / برای ادامه برجام مشورتی با رهبری صورت نگرفت

اصغر فرهادی در کن منشوری شد! + فیلم و عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

تنها یک زن راز خطرناکترین مرد شهر مشهد را می دانست! + عکس

با تولد بچه راز ازدواج مخفیانه ام لو رفت

دختر 11 ساله بودم که مجبور به پذیرفتن یک مرد شدم + عکس

فوری / تیراندازی در مرکز تفریحی ترامپ

نامزد دختر 18 ساله فقط 20 روز با او بود / هومن زن مطلقه را به او ترجیح داد

شوخی جناب خان با جهانگیری و طعنه به روحانی + فیلم

لباس 40 میلیون تومانی بازیگر مشهور زن گرانترین لباس کن+عکس

همسر شهاب حسینی به زیبایی تولد را تبریک گفت + عکس

 

کدخبر: 191709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟