به

گزارش رکنا، ظهر 24 شهریور ماه سال جاری مرد جوانی با چهره ای خونین پای در کلانتری 150 تهرانسر گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام 2 زورگیر خشن خبر داد.

طعمه دزدان که لباس و سرش غرق خون بود به ماموران گفت: در جاده مخصوص بودم که از خودرو پیاده شدم و پس از لحظاتی وقتی قصد سوار شدن برخودرویم را داشتم دیدم که جوانی قصد سرقت کیف دستی ام در صندلی عقب خودروام را دارد که به سرعت دست به کار شدم تا مانع دستبرد او شوم که وی با چاقویی که در دست داشت ضرباتی به سرم زد و پا به فرار گذاشت و سوار بر موتور آپاچی سفید رنگی که در انتظارش بود از محل دور شدند.

بدین ترتیب مشخصات 2 زورگیر جوان به تیم های گشتی پلیس مخابره شد تا اینکه ساعت 3 ظهر همان روز ماموران کلانتری تهرانسر به 2 جوان موتور سوار که در کوچه شماره هفدهم دیده  شدند و پلاک موتورشان مخدوش بود مشکوک شده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

در این مرحله 2 جوان مرموز پیش روی مرد خونین قرار گرفتند و به عنوان سارقان خشن شناسایی شدند و همین کافی بود تا 2 زورگیر جوان برای تحقیقات بیشتر در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 هدف تحقیق قرار بگیرند.

امیر 20 ساله به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: من دزد نیستم روز دستگیری ام حسین یکی از دوستان دوران تحصیلم که با هم دوران خدمت سربازی می گذرانیم با من تماس گرفت و ادعا کرد که تصادف کرده و خواست تا برای کمک به سراغش بروم اما وقتی در محل حاضر شدم ماموران ما را به عنوان سارق دستگیر کردند.

حسین نیز با تایید حرفهای دوستش افزود: سوار بر موتورم بودم که تصادف کردم و روی زمین افتادم و از امیر خواستم تا به کمکم بیاید که ماموران دستگیرمان کردند.

این ادعاها در حالی است که شاکی پرونده با حضور در دادسرا وقتی پیش روی این 2 جوان قرار گرفت اصرار داشت که امیر و حسین همان دزدان  کیف دستی اش هستند که با چاقو او را هدف زورگیری خونین قرار داده اند.

بنا به این گزارش بازپرس، علی وسیله ایرد موسی در این مرحله دستور داد تا 2 متهم جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا راز دیگر جرائم احتمالی شان فاش شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

جنازه مردی که باعث تشنج در سالن تشییع پزشکی قانونی شد

زندگی کوتاه سارا کوچولو از ایران تا کانادا / این دختر به طور پنهانی در تهران به فرزندخواندگی مرد کانادایی در آمده بود

فیلم نجات جان بچه گربه که در وسط اتوبان بود + عکس

اعترافات جدید جوانی که پدرش را به خاطر یک دختر آتش زد + عکس

عکسی که در آن امیر جعفری به شیوه جالبی بوسیده شد +عکس

دورهمی بازیگران زن سرشناس سینما و تلویزیون! +سلفی دیدنی لادن مستوفی

 

کدخبر: 224821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟