شگرد جدید دزدی مرد خشن در خلوتی پایان شب

به گزارش رکنا، مردی جوان در ساعات پایانی شب به دستگاه عابر بانک در یکی از خیابان های مشهد مراجعه کرد. او که طعمه نقشه مکارانه یک دزد حرفه ای شده بود به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:در حالی که در آن موقع شب سرگرم کار با دستگاه عابر بانک بودم متوجه شدم مردی ناشناس پشت سرم ایستاده است. این مرد خودش را خیلی به من نزدیک کرده بود .فکر می کردم می خواهد از حسابش پول برداشت کند و عجله دارد . برای همین خیلی سریع کارم را انجام دادم و سپس با عذرخواهی از وی به راه خودم ادامه دادم. اما او که تعقیبم می کرد سر موضوعی الکی دعوا راه انداخت و با ضرب و جرح من کیف دستی ام که اسناد، مدارک و کارت های عابر بانکم داخل آن بودند را به زور گرفت و فرار کرد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به رکنا گفت:در پی این شکایت مبنی بر سرقت در یکی از شب های اول تابستان تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شد.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود:متاسفانه سهل انگاری این شهروند در زمان استفاده از دستگاه عابربانک که ساعات پایانی شب بود و بی توجهی به مرد ناشناسی که خود را به او نزدیک کرده سبب شد مرد زورگیر با مشاهده شماره رمز کارت، پس از اطمینان از خلوت بودن محل در یک نزاع خشمانه اقدام به زورگیری کند.

وی افزود: زورگیر با در اختیار داشتن کارت عابربانک و شماره رمز آن به یک طلافروشی مراجعه و اقدام به خرید ۱۲میلیون تومان سکه می کند که کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات علمی پرونده را آغاز کردند. پلیس با انجام چهره نگاری و تحقیقات گسترده بر اساس سرنخ های موجود دزد را شناسایی وپس از تعقیب و ردزنی های گسترده در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:در بازرسی از مخفیگاه این سارق خشن که دارای سه فقره سابقه کیفری و سرقت های خشن است طلاهای خریداری شده کشف ومتهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد. سرهنگ رزمخوا به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به دستگاه عابربانک مدیریت زمان و توجه به نکات مراقبتی و کنترلی را مدنظر داشته باشند تا از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 225146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟