فیلم تکان دهنده گریه کودک حلبی/ حلب رها شده، حلب فراموش شده + تصاویر
حجم ویدیو: 3.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

syria (2)

کودک سوریه ای همراه برادرش بعد از این که خانه شان آماج حملات هوایی در حلب قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال داده شدند. قربانی که صورت اش آغشته به خون است در بیمارستان گریان به پرستارش چسبیده و جدا نمی شود و این لحظات تالم برانگیز به روایت تصویر منتشر شده است.

طبق گزارش کادر پزشکی این بیمارستان این حمله هوایی 13 کشته و حداقل 40 زخمی برجای گذاشته که در میان آنها کودکان معصوم نیز وجود دارند. این واقعیت دلخراش توسط دوربینی در بیمارستانی واقع در شهر بمباران شده ثبت شده است. در این کلیپ کوتاه که توسط انجمن پزشکی سوریه_ امریکا منتشر شده، نشان داده می شود که کودک زخمی حاضر به جدایی از پرستارش نیست. بر اساس گزارش واصله به طرز حیرت انگیز و باورنکردنی تنها 29 تن از پزشکان برای ارائه خدمات به مردم شرق حلب در این قسمت باقی مانده اند. محمد ابو رجب یکی از پرستاران این بیمارستان اذعان داشته هیچ دوربین یا قلمی قادر به توصیف آنچه مردم حلب در حال تجربه اش هستند، نیست.

وی افزود: حلب رها شده، حلب فراموش شده است. این بیمارستان از کمبود شدید تجهیزات پزشکی و حضور متخصصان رنج می برد. کودکان حلب در شرایط بغرنج بسر می برند حتی دیگر قادر نیستند در مدارس زیرزمینی نیز به تحصیل خود ادامه دهند. بدنبال آغاز بمب گذاری های روسیه بیش از هزار نفر جان خود را از دست داده اند و حداقل 100 هزار کودک در حلب محکوم به تنهایی شده اند. سازمان ملل در خصوص فاجعه انسانی در این شهر هشدار جدی داده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

 

کدخبر: 225801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟