فرار جنایتکاران  مسلح  زاهدان و دستگیری  در مشهد

ماجرای این جنایت مسلحانه سوم شهریور سال گذشته در زاهدان هنگامی رخ داد که مرد 30 ساله ای به نام «ع.ر» سوار بر خودرو مشکی از منزلش خارج شد اما ناگهان لوله سلاح از داخل یک دستگاه پژو نقره ای رنگ بیرون آمد و سرنشینان آن به سوی مرد 30 ساله شلیک کردند و بلافاصله از محل گریختند. در پی وقوع این حادثه، «ع.ر» بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به قتل رسید و بدین ترتیب تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی زاهدان با صدور دستورات قضایی برای دستگیری مهاجمان مسلح آغاز شد. بررسی های کارآگاهان مشخص کرد جنایت مسلحانه در پی بروز یک سری اختلافات خانوادگی رخ داده است و عاملان جنایت از بستگان مقتول هستند.

این گونه بود که پرونده ای که 13 سال قبل به ماجرای گروگانگیری کشیده شده بود نیز برای یافتن سرنخ هایی از عاملان جنایت دوباره مورد کنکاش های پلیسی قرار گرفت و بررسی ها نشان می داد که درگیری های فامیلی با یک ماجرای انتقام جویانه در سال 93 نیز ارتباط دارد بنابراین کارآگاهان با سرنخ های موجود به ردیابی مهاجمان فراری پرداختند تا این که مشخص شد آنان در مشهد مخفی شده اند. گزارش خراسان حاکی است: با ارسال نیابت قضایی و به دستور سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی رصدهای اطلاعاتی خود را در این باره آغاز کردند.

تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان نشان می دهد 2 متهم اصلی این پرونده پس از فرار به مشهد در منطقه اسماعیل آباد مخفی شده اند اما وقتی کارآگاهان به مکان مذکور مراجعه کردند، دریافتند که متهمان از مدتی قبل تغییر مکان داده و منزلی را در بولوار طبرسی شمالی مشهد اجاره کرده اند. بنابراین گزارش، با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) کارآگاهان اداره جنایی با نظارت و هدایت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) موفق شدند «ح» و «الف» 2 متهم 26 و 27 ساله را صبح دوشنبه گذشته در مخفیگاه شان دستگیر کنند. شایان ذکر است: متهمان این پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر روانه زندان شدند تا به محل ارتکاب جرم منتقل شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟