فیلم گفتگو با مرد ساطور زن که به پلیس حمله کرد+عکس
حجم ویدیو: 25.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران کلانتری 13 آبادان با دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی این شهر برای پایان دادن به سرقتهای شبانه داخل خودرو وارد عمل شدند.

ماموران در این مرحله پی بردند که سارق تک رو زمانیکه مردم در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در تکیه ها هستند وارد عمل شده و با تخریب قفل درها اقدام به سرقت داخل خودرو کرده است.

بدین ترتیب ماموران با توجه به شیوه و شگرد دزد شب رو به سراغ مجرمان سابقه داری که به تازگی از زندان آزاد شده بودند رفته و خیلی زود پی بردند که "اعلا" که از تبهکاران حرفه ای است در این سرقت ها نقش داشته است.

همین سرنخ کافی بود تا مخفیگاه این متهم در منطقه ذوالفقاری تحت نظر قرار گرفته شود و "اعلا" بدون اطلاع از اینکه زیر نظر ماموران است ساعت 20 نخستین شب آبان ماه از مخفیگاهش خارج شد و زمانیکه قصد سرقت از خودرویی در منطقه امیرکبیر را داشت ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

"اعلا" وقتی خود را در برابر ماموران دید ساطوری که همیشه همراه داشت از زیر لباسش بیرون کشید و قصد داشت با حمله به سمت ماموران راه فراری پیدا کند اما ماموران با تیزهوشی توانستند وی را زمینگیر کنند.

این متهم در اعترافاتش به ماموران گفت: پس از آزادی از زندان به خاطر اعتیاد به شیشه و تامین هزینه های مواد مخدر مجبور به دزدی شدم.

وی افزود: زمانیکه مردم برای عزاداری ایام محرم در تکیه ها بودند به سراغ خودروهای پارک شده می رفتم و با تخریب قفل درها اقدام به سرقت داخل خودرو می کردم.

"اعلا" ادامه داد: در این 2 موتور سیکلت هم سرقت کردم و اموال سرقتی را یوسف با قیمت ارزانی می خرید که فقط می توانستم هزینه اعتیادم را بپردازم.

این متهم که معروف به "اعلا ساطور" است گفت: وقتی ماموران را پیش روی خود دیدم برای فرار از دست پلیس تصمیم گرفتم با ساطور به آنها حمله کنم اما بی فایده بود و دستگیر شدم.

در این مرحله ماموران با اطلاعات به دست آمده به سراغ مالخر پرونده که یوسف نام دارد رفته و پس از دستگیری وی از مخفیگاهش وسایل سرقتی به دست آمد.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم مست بود و در میهمانی با همسر دوستم عمل زشتی انجام داد / او می خواست به زور او را به طبقه بالا ببرد

دختر جوان به خاطر هم خوابی با پسر 14 ساله دستگیر شد+ عکس

بلایی که سر "سونا"دختر ترکمن در جنوب تهران آمد

44 هزار دختر از پسر جوان خواستگاری کردند / رقابت عشقی در تلگرام + عکس

دستگیری بازیگر سرشناس در پرونده کثیف ارتباط دختر ایرانی با مرد عرب

 

بلیت‌های «فروشنده» در هند یک دقیقه‌ای تمام شد+عکس

بهترین مجری بیست سال اخیر تلوزیون بالاخره با مدل درخواستی هوادارنش عکس گرفت +عکس

عکس جدید الناز شاکردوست در کنار لیندا کیانی در اختتامیه مادام باترفلای +عکس

 

حجم فایل صوتی: 1.84M | مدت زمان فایل صوتی: 00:02:00
کدخبر: 227781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟