دردسر مهریه سنگین یک زن مرده برای شوهر بی گناه / این مرد در زندان کرمان به احمد ننه شهرت دارد

دایی علیرضا معروف به احمد ننه که پدرزن وی بود بعد از مرگ دخترش در تصادف Crash مهریه 1367سکه طلا را به اجرا گذاشت و دامادش را روانه زندان Prison کرد.

مرد بدشانس در این زمینه می گوید:اسمم علیرضاست اما اینجا احمد ننه، صدام می‌کنند نه علی نه رضا. برای خودمم جالبه. اسمی هست که به لطف یکی از دوستان از همون روز اول حبس روم گذاشته شد. بچه دوم یه خونواده هستم که ننه‌مون واسه خاطر یه پسر پنج شیکم دختر زایید و اگه منو نداشتن بعید میدونم حالا حالاها این کوره اجاقش سرد می‌شد.»

پدرم کشاورز بود و بعد این خشکسالی‌های اخیر استان کرمان امکان برداشت محصول برای تامین خرجی 5 سر عائله ما رو مجبور کرد کاری رو کنیم که ما بهش میگیم بی‌گاری و بین شما معروفه به کارگری».

وی می افزاید:وقتی با دختر دایی ام ازدواج کردم نمی دانستم دختری که همبازی دوران کودکی ام بود غرق در موبایل و فضای مجازی عوض شده است او با دیدن زندگی مجلل زنان و دختران حسرت می خورد و مدام از من می خواست مثل اونا باشم مرتب به رستوران و کافه برویم سوار موتورم نمی شد و آنرا کسر شان می دانست.

احمد ننه ادامه داد:علاقه کشک نسابیده‌اس. هزاری هم که دوست داشته باشی کسی و که منکر صداقت عشق کسی به کسی نیستم اما یه نقاط مشترکی هست که تا بین دو تا سر نباشه همسر جان و همسری عین ماه شدن یه دورغه جهانی و تهوع‌آوره.زندگی خوبی نداشتم اما می گفتم میگذره تا اینکه یک روز رفتم سراغ زهرا در خونه مامانش اون دوس نداشت سوار موتور شه اما شد و در مسیر تصادف کردیم من دوروز بی هوش بودم و بعد شنیدم زهرا فوت کرده و این سرآغاز بدبختی جدیدم بود چرا که دایی ام از من شکایت کرد و مهریه زهرا رو به اجرا گذاشت و تا حالا زندانم و می دونم نمی تونم این قرض رو بدم.

بنابه این گزارش،با همت ستاد دیه استان کرمان هرچند دیه ناشی از تصادف با فرد موتورسوار برای انجام کارهای درمانی به خانواده فرد مصدوم پرداخت شده اما پرونده «علیرضا – الف» که هم بابت دیه نفس و هم به دلیل مهریه‌ای سنگین بدهکار مادی و معنوی شده همچنان مفتوح استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر معروف سینما بدنام شد + عکس

نقشه شیطانی برای مربی زن یوگا / خواسته هایش شوم مرد جوان مرا به پرتگاه می برد

اقدام وحشیانه خواهر و برادر در اتاق خواب / خواستگار تحمل یک واقعیت را نداشت

نقشه پسر نجیب برای کارمند دختر شرکت / همسر سپهر فریاد زد: تو شوهر مرا قاپیدی و با او ارتباط داشتی!

اقدام زشت پسرخاله متاهل با دختر جوان بیهوش / گفت خاله ام مریض است آنجا رفتم و ...

حمله وحشیانه دو دختر نوجوان به پیرمرد 61 ساله (ویدئو رو نگاه کنید)

 

لحظه سلفی گرفتن پرستو صالحی با "برایان تریسی" کانادایی در تهران +عکس

لیندا کیانی، با تیپ خاص ورزشی اش در باشگاه انقلاب +عکس

مرحوم خسرو شکیبایی در کنار نیکی کریمی و پرویز پرستویی / عکسی که تا به حال ندیده اید!

 

کدخبر: 228538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟