دزدان عشق مدل پایین روزوشب نمی شناختند

تخصصشان سرقت خودروهای مدل پایین و دارای سیستم ایمنی پایین است. آنها درحالی که شاه‌کلیدی در دست داشتند؛ خودروها را سرقت کرده و وسایل داخل آن را به سرقت می‌بردند.

شهریار سردسته باند است و چند روز قبل در عملیات ویژه پلیسی همراه سه همدستش بازداشت شد. مرد جوان از چند و چون سرقت‌هایش می‌گوید.

چه ساعت‌هایی برای سرقت Stealing می‌رفتید؟

برایمان فرقی نداشت، صبح و ظهر و شب برای سرقت خودرو تاثیری ندارد. مهم خلوت بودن محل است.

چه خودروهایی را سرقت می‌کردید؟

خودروهایی که فاقد سیستم ایمنی بودند که معمولا پراید یکی از آنهاست. پرایدهای مدل پایین با شاه‌کلید باز می‌شود و خیلی راحت می‌توان آنها را سرقت کرد.

با خودروهای سرقتی چه کار می‌کردید؟

معمولا گشتی با خودرو می‌زدیم و بعد لوازم با ارزش داخل آن را سرقت می‌کردیم و خودرو را در کنار خیابان رها می‌کردیم.

با افراد گروهت چطور آشنا شدی؟

هم پاتوقی هستیم. ما چهار معتاد Addicted به شیشه هستیم که در پاتوق موادمخدر باهم آشنا شدیم. وجه مشترکمان به غیر از اعتیاد بیکاری بود. البته همه ما زمانی کار و زندگی داشتیم، اما مواد مخدر Drugs هم کارمان را گرفت و هم زندگی‌مان را و باعث شد که کارتن‌خواب شویم و برای به دست آوردن هزینه مواد دست به هر کاری بزنیم.

چرا ترک نمی‌کنید؟

نمی‌شود، خانواده‌ام تا به حال چند بار مرا کمپ خوابانده‌اند، اما به محض این‌که از کمپ بیرون می‌آیم دوستانم دورم را می‌گیرند و آن‌قدر وسوسه‌ام می‌کنند که مجبور می‌شوم دوباره سراغ مواد بروم. وقتی هم که به سراغ مواد می‌روم همه چیز برمی‌گردد به روز اول.

تا به حال چند خودرو سرقت کرده‌ای؟

حسابش از دستم در رفته است. دقیق نمی‌دانم. گاهی اوقات شبی دو یا سه تا و گاهی اوقات بخت با ما یار نیست و موفق نمی‌شویم که خودرویی سرقت کنیم.

علتش چیست؟

خودروهای مدل پایین اگر سیستم امنیتی و قفل پدال و فرمان داشته باشند، سرقتشان سخت‌تر می‌شود. از طرفی چون ما برای سرقت عجله داریم و ترس از این‌که دستگیر شویم، اگر خودرویی را با تجهیزات امنیتی ببینیم، وقت برای آن صرف نمی‌کنیم و سراغ خودروهای دیگر می‌رویم.

از سرقت‌ها چقدر گیرت آمد؟

اگر بگویم هیچ چیز شاید باورتان نشود. ما وسایلی که از خودروها سرقت می‌کنیم را به مالخر می‌دهیم و مالخر یک‌سوم قیمت آن را هم نمی‌دهد تازه مالخر به ما پول نمی‌دهد؛ در ازای وسایلی که سرقت کرده‌ایم، مواد می‌دهد و تمام این مواد در عرض چند لحظه دود می‌شود و به باد می‌رود.

سابقه داری؟

بله، پیش از این هم به همین شیوه سرقت کرده بودم که دستگیر شدم. خانواده‌ام کلی تلاش کردند و با دادن رد مال رضایت شکاتم را گرفتند، اما من بعد از آزادی Freedom بازهم به سراغ مواد رفتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گوش های شنوا ما را می شناسند؛ شهر سمعک همین نزدیکی است +عکس

اشتباه زشت پدر در تاریکی اتاق فرزند نوجوانش

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

 

کدخبر: 228836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟