در پی اعلام اخباری از سوی مرکز فرماندهی پلیس Police فتای خراسان‌رضوی مبنی‌بر فروش اقلام غیراخلاقی و مستهجن در مشهد و سراسر کشور توسط فردی سودجو، دستور پیگیری و شناسایی این فرد از سوی قاضی Judge مهدی حقدادی، دادیار شعبه٢٣٣ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، صادر شد و تیمی از کارشناسان پلیس فتا مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این مرد جوان با راه‌اندازی یک کانال در شبکه اجتماعی تلگرام، مشتریان خود که اغلب خانم‌ها و آقایان جوان هستند را جذب می‌کند و با انتشار تصاویر و درج قیمت، این کالاها را علاوه‌بر مشهد، در سراسر کشور به فروش می‌رساند. کارشناسان پلیس فتا با همکاری تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد، طی هماهنگی با قاضی حقدادی، از طریق کانال تلگرامی مربوطه، با متهم اصلی این پرونده ارتباط برقرار کردند و در حالی که خود را به عنوان مشتری جا زده‌بودند، از این مرد جوان خواستند چند نمونه از کالاهایی را که در این کانال منتشر شده‌است برایشان بیاورد.

طبق هماهنگی ماموران، قرار شد که این فرد کالاهای به‌ظاهرا خریداری‌شده را در چهارراه ورزش واقع در منطقه قاسم‌آباد مشهد به دست مشتری‌اش برساند که پلیس پس از مشاهده و شناسایی این مرد جوان، در اقدامی غافل‌گیرانه، او را دستگیر کرد. با دستگیری متهم اصلی این پرونده، دستور بازرسی از خانه او از سوی مقام قضایی صادر شد و ماموران پس از اخذ مجوز ورود به منزل، وارد عمل شدند. با ورود پلیس به خانه این مرد جوان، مشخص شد که او در اتاقی کوچک، اقدام به تولید این اقلام غیراخلاقی می‌کرده است که در بازرسی از محل، مقداری پوست، چرم، سگک و یک قالب فلزی مربوط به تولید این محصولات کشف شد.

تولید کالای مستهجن در خانه پدری

دادیار شعبه٢٣٣ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درخصوص جزئیات این پرونده گفت: متهم با پدر و مادرش زندگی می‌کند و این کالاهای غیراخلاقی را در اتاق کوچکی واقع در خانه پدری‌اش تولید می‌کرده‌است.

قاضی مهدی حقدادی افزود: این مرد جوان که سوءسابقه ندارد، با ساخت یک قالب فلزی، ترکیبات شیمیایی پلاستیک را از طریق سرنگ‌هایی بزرگ که در اختیار داشته، داخل قالب تزریق می‌کرده و بعد از شکل‌گیری، محصولاتش را از طریق تلگرام، به فروش می‌رسانده‌است.

وی تصریح کرد: متهم کالاهای تولیدشده خود را برای مشتریانی که داخل مشهد بوده‌اند شخصا و برای دیگر مشتریان در سراسر کشور از طریق تیپاکس ارسال می‌کرده‌است. گرچه تاکنون اداره پست منکر ارسال این بسته‌ها از طریق حوزه‌های ذی‌ربط خود بوده، دادسرا به صورت جدی در حال پیگیری این موضوع است.

حقدادی تصریح کرد: طبق ماده۶۴٠ قانون Law مجازات اسلامی، با قرار جلب دادرسی، کیفرخواست این پرونده پس از طی مراحل قضایی، صادر شد و این فرد به اتهام تولید و ساختن کالای ممنوعه و خلاف عفت و اخلاق عمومی، تحریک و ترغیب افراد به انحرافات جنسی و انتشار و توزیع آثاری با محتویات مستهجن، مجرم شناخته‌شد.

دادیار شعبه٢٣٣ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به مجازات در نظر گرفته‌شده برای متخلفان در این حوزه اشاره کرد و گفت: طبق ماده۶۴٠ قانون مجازات اسلامی متخلفانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند به حبس از سه ماه تا یک سال، پرداخت جزای‌نقدی، تا ٧۴ضربه‌ شلاق Whip یا به ‌یک‌ یا دو مجازات مذکور محکوم خواهندشد. علاوه‌بر این، دستگاه قضایی با متخلفانی که مشمول این ماده هستند برخورد خواهدکرد.

وی در پایان، اظهار کرد: همچنین گذشته از این پرونده، خبری مبنی‌بر تولید و فروش اقلام غیراخلاقی توسط فردی دیگر نیز از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به دادسرا رسیده که دستورات لازم جهت رسیدگی به این پرونده صادر شده‌است و تا رسیدن به نتیجه، تحقیقات ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

نقش پزشک تبریزی درقتل خانواده اش قوی است / رئیس پزشکی قانونی کشور اعلام کرد

راز وحشتناک سیگار کشیدن های زیاد در اتاق خواب زن صیغه ای

فهیمه اقدام وقیحانه شوهرش را پس زد

تهمت زد با زنان دیگر ارتباط دارم او را به قتل رساندم+عکس

با موتور زنم را که داخل خودرو با مرد غریبه بود تا پارک چیتگر تعقیب کردم و ... + عکس

داعش سه نفر را به شکل هولناکی اعدام کرد+تصاویر(+16)

کاری کردم که چند ماه پس از ازدواج شوهرم طلاقم بدهد/ شوهر صیغه ای مرا مجبور می کرد شب ها با دوستانش خلاف کنیم

اقدام زشت معلم با دختر هشت ساله در کلاس درس

معامله شوم با محصولات ویژه مخصوص آقایان / زنان ومردان از طریق تلگرام درخواست می کردند

راز جسد رها شده دختر دانشجو در کنار رودخانه

تصادف زنجیره ای 37 خودرو در محور گرمسار- تهران + عکس

پزشک از آزار و اذیت دختر دانشجو تبرئه شد / فرنگیس نتوانست ادعای خود را به دادگاه ثابت کند

 

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

تفریحات جالب ملیکا زارعی و دخترش مانلی در خارج از ایران + تصاویر

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

عاشقانه های مادرانه فلور نظری برای پسرش در جنگل های آلمان +عکس

بازیگر معروف سریال پایتخت و خانواده اش در اولین ملاقات فرزندش با دریا +عکس

 

کدخبر: 228879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟