اعتراف ناپدری به آزار محمدامین 9 ساله

پسر 9 ساله شامگاه یکشنبه هفته گذشته درحالی که ضربه مغزی شده بود، به بیمارستانی در مشهد منتقل شد. مادر و ناپدری او مدعی شدند، محمدامین دچار سرماخوردگی شده بود که پس از تزریق آمپول به کما رفت. پزشکان در ادامه قصد بستری کردن پسربچه را داشتند که متوجه آثار کبودی و شکنجه Torture روی بدن او شدند.

مادر محمدامین در این‌باره گفت: پسرم قصد پریدن از جوی آب را داشت که به داخل جوی افتاد و کبودی‌ها مربوط به آن است. من و همسرم به او علاقه داریم و محمدامین را آزار نداده‌ایم. با گزارش موضوع به قاضی Judge علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد، تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد؛ مادر این کودک به دلیل اعتیاد همسر اولش از او جدا شده و با مرد نقاشی ازدواج کرده بود. این زن به عنوان راننده در بیرون از خانه کار می‌کرد و پسربچه اغلب مواقع همراه ناپدری در خانه بود.

با دستور قاضی، کارشناسان پزشکی قانونی محمدامین را معاینه کرده و اعلام کردند او به دلیل ضربه به سرش مرگ مغزی شده و دیگر امیدی به زنده ماندنش نیست. پزشکان برای اهدای اعضای بدن محمدامین با خانواده‌اش صحبت کردند تا در صورت موافقت آنها، اعضای بدن این کودک نجات‌بخش بیماران باشد.

از سوی دیگر دیروز، ناپدری پسربچه لب به اعتراف گشود و به کودک‌آزاری اعتراف کرد و گفت: یک روز از دست محمدامین عصبانی شده و او را در حمام هل دادم که نمی‌دانم سرش به کجا برخورد کرد. بعد از آن هم حالش بد شد. من قصد کشتن Killing او را نداشتم.

قاضی جنایی مشهد در این‌باره گفت: با گذشت یک هفته از مرگ مغزی محمدامین، پدر او برای رضایت درباره اهدای عضو پیدا نشده و ماموران به دنبال او هستند. همچنین قرار است، روز یکشنبه درباره اعتراف متهم به کودک آزاری در دادسرا از او تحقیق شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟