آزادی قاتلی که دوستش را  ناخواسته کشت/صبح بیدار شدم  مادرم گفت فرید مرده است+عکس

ساعت 14 و 15 دقیقه هفتم تیر سال 92 ماموران در جریان کشف جسد مردی 27 ساله در خانه‌ای در خیابان قدرت پاکی قرار گرفتند. ماموران کلانتری با حضور درآنجا مشاهده کردند جسد متعلق به جوانی است که براثر ضربه‌هایی که به سرش اصابت کرده، فوت کرده و جسدش در یکی از اتاق‌های نزدیک آشپزخانه افتاده است.

با تحقیق ماموران از زن صاحبخانه مشخص شد، پسر جانباختهفرید نام داشته و دوست پسرش امید نام دارد که فرید شب قبل مهمان آنها بوده و صبح با جسدش رو‌به‌رو شدند.

در ادامه تحقیقات پسر این خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفت. این در حالی بود که با شناسایی هویت مقتول، خانواده او نیز برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند.

پدر مقتول به افسر بازجو گفت: پسرم چند روز پیش تصادف Crash کرد و موتور دوستش امید در اختیار وی بود. می‌خواست بعد از مرخص شدن از بیمارستان آن را به وی تحویل دهد. دیروز پسرم مرخص شد و قرار بود به خانه بیاید که نیامد. ساعاتی بعد دوستش امید برای تحویل گرفتن موتورسیکلت به خانه‌مان آمد. به او گفتم فرید تصادف کرده و قرار است خودش موتور را تحویلش دهد. صبح روز بعد با تماس پلیس متوجه مرگ پسرم در خانه امید شدم.همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری متهم فراری در حالی ادامه داشت که گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد مرد جوان به دلیل ضربه‌هایی که به سرش اصابت کرده، فوت شده است.جست‌وجو‌ها برای دستگیری این متهم به قتل Murder ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد او دستگیر شد .

متهم به قتل با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: روز حادثه Incident به پاتوق او در حوالی یافت‌آباد رفتم. با دیدن فرید بر سر موتور، با هم درگیر شدیم. او را زیر مشت و لگد گرفتم. حالش که بد شد او را به خانه‌مان منتقل کردم. روز بعد خانواده‌ام مرا بیدار کردند و گفتند که فرید مرده است. ترسیدم و فرار Escape کردم.

این در حالی بودکه والدین مقتول برای متهم درخواست قصاص کرده بودند. با توجه به این‌که متهم در آخرین دفاع نیز گفته‌های پیشین خود را تکرارکرده و بیش از سه سال در زندان Prison بلاتکلیف بود، قاضی Judge نسرین مرادی، دادیار جانشین بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران براساس ماده 242 قانون Law آیین دادرسی کیفری، بازداشت موقت متهم به قتل را به قرار وثیقه تغییر داد. اگر متهم وثیقه را تهیه کند تا روز دادگاه به طور موقت آزاد می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

 

کدخبر: 229110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟