پسر دانشجو با خودرواش در حیاط دانشگاه 11 دانشجوی دختر و پسر را زیر گرفت + عکس

تصاویری که می‌بینید مربوط به لحظه‌ای می‌شوند که یک دانشجو در روز دوشنبه در دانشگاهی در ایالت اوهایو با ماشین خود دانشجویان دیگر را زیر گرفت و با چاقو برخی از آن‌ها را زخمی کرد.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس Police اوهایو، روز دوشنبه بود که در دانشگاه ایالت اوهایو آژیر خطر مربوط به آتش‌سوزی در این دانشگاه به صدا درآمد اما این اتفاق، کار دانشجوی این دانشگاه به نام عبدالرزاق علی ارتان بود که قصد داشت تا دانشجویان را از داخل کلاس‌ها بیرون بکشد.

به محض اینکه دانشجویان ساعت 10 صبح در حیاط دانشگاه پخش شدند، ارتان با خودرو خود به سمت این دانشجویان حمله‌ور شد و اکثر آن‌ها را زیر گرفت اما این کار برای او کافی نبود و از ماشین خود پیاده شد و با استفاده از چاقویی که به همراه داشت به دانشجویان حمله کرد.

به گزارش دیلی میل، عبدالرزاق علی ارتان با استفاده از چاقوی خود 11 نفر را زخمی کرد که یکی از آن‌ها در شرایط وخیم به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، پس از اینکه نیروهای پلیس اوهایو خود را به دانشگاه رساندند، برای اینکه بتوانند جلوی او را بگیرند چاره‌ای نداشتند جز شلیک به ارتان که افسر 28 ساله ای او را با شلیک گلوله از پای درآورد.

گفتنی است؛ همه این تصاویر توسط دوربین مداربسته نصب شده در حیاط دانشگاه گرفته شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5500142_924

 

کدخبر: 231392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟