به گزارش رکنا: ساعت یک بامداد جمعه 12 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 109 فلسطین در جریان مرگ مرموز پسر جوانی در خوابگاه دانشویی اش قرار گرفتند.

ماموران با حضور در خوابگاه دانشجویی با جسد پسر جوانی روبرو شدند که نایلونی روی سرش کشیده شده و داخل اتاق نیز به هم ریخته بود.

در این مرحله تیمی بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی برای بررسی صحنه مرموز مرگ جوان دانشجو پای در خوابگاه دانشجویی گذاشتند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که پسر دانشجو و چند تن از دوستانش اتاقی را در این خوابگاه دانشجویی اجاره کرده اند اما شب قبل، هم اتاقی های پسر جوان در خوابگاه نبودند و وی در اتاق تنها بوده است.

تیم پلیسی در ادامه برادر مقتول را هدف تحقیق قرار دادند و گفت: برادرم مدتی است که برای درس خواندن به تهران آمده و با دوستانش اتاق خوابگاه دانشجویی را اجاره کرده اند.

وی افزود: هرچه به برادرم زنگ زدم جواب تلفنم را نداد که مجبور شدم با مدیر خوابگاه تماس بگیرم که او نیز عنوان کرد از برادرم بی اطلاع است به همین خاطر نگران شدم و به خوابگاه آمدم و زمانیکه وارد اتاق شدم با جسد برادرم روبرو شدم که روی سرش نایلون کشیده شده بود.

تحقیقات در حالی ادامه داشت که بررسی های ابتدایی نشان از آن می داد که پسر جوان به خاطر مصرف مواد مخدر Drugs به کار مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آدر با توجه به مرموز بودن مرگ پسر جوان دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ پسردانشجو مشخص شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟