فیلمبرداری پنهانی از حمام کردن دختر 15 ساله / این فیلم در تلگرام منتشر شد و ... + عکس

به گزارش پرونده ، دختر 15 ساله فلوریدایی بعد از پخش شدن فیلمی از او در تلگرام که در حال حمام کردن از او گرفته شده بود خودش را کشت.

 این دختر نوجوان  وقتی به خانه برگشت تپانچه ای را از کیف مادرش برداشت و به داخل حمام خانه رفت و در آنجا خودش را کشت.

به گزارش رکنا، مادر این دختر گفت: "برای نظافت او را به خانه فرستادم و بعد از مدتی وقتی به خانه رفتم متوجه شدم در حمام است اما در حمام قفل بود و چراغ های حمام خاموش بود وصدایی از دخترم نمی آمد به زور در را باز کردم که دیدم دخترم در حمامی از خون است به بالای سرش رفتم و سعی کردم او را نجات دهم اما دیر شده بود، من تمام سعی ام را کردم"

به گزارش گروه ترجمه رکنا، وی افزود: " دخترم قبل از این حادثه به من گفته بود که عکس هایی از او در داخل شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که دخترم را در حال حمام کردن نشان می دهد"

بعد از این حادثه عمه این دختر جوان در شبکه های اجتماعی جست و جو می کند که معلوم می شود در واقع فیلمی از او در شبکه های اجتماعی پخش شده است و بررسی ها نشان داده این فیلم پنهانی توسط دوستان و هم کلاسی هایش گرفته شده و در شبکه های مجازی انتشار یافته است.

با این گزارش به پلیس دو همکلاسی این دختر دستگیر شدند و اعتراف کردند که به طور پنهانی از این دختر در حمام فیلم گرفته و پخش کرده اند. این دو همچنین گفتند که هرگز فکر نمی کردند عاقبت این اتفاق مرگ دوستشان است.

کدخبر: 231549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟