به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در سالروز شهادت امام  رضا (ع) یکی از ماموران این فرماندهی حین انجام نظم دهی به دسته جات عزاداری متوجه می شود که پیر غلام عبدالله الحسین که پیشاپیش هیئت درحال حرکت وعزاداری بود ناگهان به دلیل ایست قلبی بیهوش  و بر روی زمین می افتد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس پلیس بلافاصله بامتوجه شدن موضوع سریعا وارد عمل شده وضمن خلوت نمودن اطراف بیمار او را سریعا سوار بر خودروی شخصی خود کرده و به اورژانس بیمارستان منتقل می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: این پیر غلام امام حسین (ع) با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیا به زندگی دوباره باز گشت و تحت درمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی بیمار مذکور رضایت بخش بوده و وی در سلامت کامل بسر می برد؛ گفت: برابر اعلام پزشکان اگر فرد مذکور اگر دیر به بیمارستان رسانده می شد شاید بازگرداندن وی به حیات دوباره کار مشکلی بود که در این زمینه تیم پزشکان و خانواده بیمار ضمن تشکر ازمامور نیروی انتظامی برای سلامتی و توفیق خدمت رسانی همه ماموران نیروی انتظامی و سبز پوشان نظم و امنیت کشور دعا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 231566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟