به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد شنبه 13 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 152 یافت آباد در جریان جسد متلاشی شده زنی در مسیر تندرو شرق به غرب پل الغدیر  منطقه یافت آباد تهران  قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

کارآگاهان اداره 10 وقتی به همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شدندبا  تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل به بررسی جسد متلاشی شده پرداختند و به خاطر تکه تکه شدن زن،  صاحب جسد شناسایی نشد.

همزمان با تجسس های پلیسی جسد زن ناشناس به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد که در این شاخه از تحقیقات ماموران کلانتری 152 در برابر سرنخ جدیدی قرار گرفتند.

مردی با مراجعه به پلیس ادعا کرد که یک ساعت قبل در پل الغدیر منطقه یافت آباد تصادف مرگباری را مشاهده کرده که در آن خودرویی با سرعت به زن جوانی برخورد کرد و با سرعت پا به فرار گذاشت.

همین سرنخ کافی بود تا سناریوی تصادف مرگبار پیش روی ماموران قرار گیرد و تجسس های در این مرحله برای دستگیری عامل این تصادف مرگبار آغاز شد.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا با توجه به ادعای شاهد تصادف مرگبار دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری راننده فراری وارد عمل شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟