تریاک در بار بادنجان به مقصد نرسید+عکس

به گزارش رکنا، صبح روز دوشنبه 15 آذر ماه سال جاری ماموران پلیس Police آبادان پی بردند که خودروی کامیون با بار بادنجان قصد انتقال مواد مخدر Drugs به شهر آبادان را دارد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس با دستور سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای زمینگیر کردن عاملان این محموله افیونی دست به کار شدند.

تیم پلیسی با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون افیونی شدند و وی را از محل حرکتش به سمت آبادان تحت نظر قرار دادند تا اینکه خودروی کامیون را انباری که قصد تخلیه بار بادنجان و مواد مخدر را داشت متوقف کردند.

 

ماموران پس از دستگیری راننده و صاحب انبار به بررسی کامیون پرداختند و موفق به کشف 39 کیلو گرم تریاک که در میان بار بادنجان شدند.

photo_2016-12-06_15-15-35

راننده کامیون که با دیدن مواد جاسازی شده شوکه شده بود ادعا کرد که از محوله تریاک بی اطلاع است.

مرد جوان گفت: من فقط رانندگی می کنم و بار بادنجان را کارگرها داخل خودرو گذاشتند و نمی دانستم آنها مواد مخدر نیز همراه بادنجان ها بار زده ند.

بنا به این گزارش، 2 متهم به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهر آبادان قرار گرفته اند و تحقیقات در این راستا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

photo_2016-12-06_15-15-40

 

 

کدخبر: 232045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟