ادعای جدید در پرونده قتل در اتاق خواب  برج A3 / اجیر شده ام  تا اعتراف کنم + عکس های بازسازی صحنه

به گزارش رکنا، ساعت 5:15 دقیقه سحرگاه شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 163 ولنجک در جریان مرگ خونین مرد 50 ساله ای در برج A3 منطقه سعادت آباد حوالی میدان بهرود قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل Murder در صحنه جرم Crime حاضر شدند و با جسد کاظم 56 ساله که روی تختش هدف ضربه چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته بود روبرو شدند.

همسر قربانی جنایت Crime که در محل حضور داشت در حالی که وحشت‌زده بود به مأموران گفت: پسرعمه همسرم «محمدهادی»‌-48 ساله- شوهرم را به قتل رساند و پا به فرار Escape گذاشت.

چهره ها پوشانده شود (4)

سیما 57 ساله افزود: «محمدهادی» 10 روز قبل میهمان خانه ما بود و شب گذشته با هم به جشن عروسی یکی از بستگانمان رفتیم و ساعت 23 بود که به خانه بازگشتیم و من همراه مادرم در یکی از اتاق ها خوابیدیم و «محمدهادی» همراه شوهرم در اتاق دیگری خوابیدند.

این زن ادامه داد: ساعت حدود 6 صبح بود که با صدای درگیری از خواب بیدار شدم و وقتی به اتاق شوهرم رفتم دیدم «محمدهادی» روی سینه کاظم نشسته و دستانش را روی دهانش گذاشته است که در همین لحظه پسر عمه شوهرم با دیدن من ادعا کرد که کاظم کابوس دیده و خواست تا آب بیاورم اما وقتی وارد اتاق شدم دیدم کاظم غرق خون است که شروع به جیغ و فریاد کردم.

برج A3

در این صحنه «محمدهادی» با چهره ای جنون آمیز به سمتم حمله کرد و با در دست داشتن چاقو و اسلحه از من خواست تا آرام باشم وگرنه مرا خواهد کشت.

سیما در حالی که اشک می ریخت گفت: «محمدهادی» با تهدید اسلحه می خواست تا جای طلا و پول ها را به او بگویم که ادعای بی اطلاعی کردم و التماسش می کردم که اجازه دهد تا با اورژانس تماس بگیرم تا جان شوهرم را نجات دهم و النگو و انگشتر طلا و پولی که داشتم را در اختیارش قرار دادم که پسرعمه جوان خواست تا زمان رفتنش صبر کنم تا پس از آن به کمک شوهرم بروم.

وی ادامه داد: در این لحظه «محمدهادی» برای برداشتن لباس هایش به سمت اتاق رفت که توانستم از فرصت استفاده کنم و با جیغ وفریاد از همسایه ها کمک خواستم که پسرعمه جوان وقتی دید همسایه وارد اتاق شده اند با خونسردی پا به فرار گذاشت.

برج

تجسس های پلیسی برای دستگیری پسر عمه جوان ادامه داشت تا اینکه صبح یکشنبه سوم خرداد ماه سال جاری «محمدهادی» با حضور در اداره پلیس آگاهی تهران خود را تسلیم ماموران کرد.

عامل جنایت در همان تحقیقات ابتدایی به جنایت خونین اعتراف کرد ولی ادعا کرد که اسلحه ای همراهش نبوده و با چاقو پسر عمه اش را به قتل رسانده است.

«محمدهادی» به ماموران گفت: قبل از رفتن به مراسم عروسی برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفتم اما مطب بسته بود و چون حال خوبی نداشتم در خیابان با چند فروشنده مواد مخدر Drugs روبرو شدم که آنها برای بهتر شدن حالم به من قرص روانگردان دادند و بعد از برگشتن مراسم عروسی همه چیز خوب پیش رفت اما دیگر یادم نمی آید که چه شد دست به قتل و سرقت Stealing زدم .

قتل

در این مرحله بازسازی صحنه جنایت به دستور بازپرس پرونده صورت گرفت و عامل جنایت در زمان بازسازی گفت: پس از سالها کار هیچ پولی در بساط نداشتم و همه راه ها برایم بسته شده بود و مدتی هم برای پسر عمه ام کار کرده بودم که حق و حقوقم را کم داده بود که در یک لحظه از شدت عصبانیت و جنون تصمیم به قتلش گرفتم.

وی افزود: وقتی سیما وارد اتاق شد قصد داشت با سر وصدا اهالی ساختمان را با خبر کند که به سراغ کیفم رفتم و اسلحه اسباب بازی را بیرون کشیدم و خواستم تا ساکت باشد و سپس با سرقت النگو و طلا و کمی پول از خانه خارج شدم اما وقتی خبر قتل را در رسانه ها دیدم عذاب وجدان گرفتم و خودم را تسلیم ماموران کردم.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و متهم پس از اعتراف به قتل روانه زندان Prison شد اما صبح امروز- سه شنبه 16 آذر ماه- وقتی «محمدهادی» برای آخرین دفاع به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد ادعای جدیدی را پیش روی ماموران قرار داد.

چهره ها پوشانده شود (4)

عامل جنایت به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: من قاتل The Murderer نیستم و برای اینکه بتوانم زندگی پسرم را به آرامش برسانم پذیرفتم تا قتل را به گردن بگیرم.

«محمدهادی» ادامه: فرد دیگری دست به قتل پسرعمه ام زد و به من پیشنهاد داد تا در قبال پرداخت 200 میلیون تومان پول و اجاره کردن یک خانه برای پسرم قتل را به گردن بگیرم و من وقتی دیدم جایی برای زندگی ندارم و هیچ انگیزه ای نیست پذیرفتم خودم را به عنوان قاتل معرفی کنم.

وی افزود: با گذشت 6 ماه از این ماجرا به خاطر عذاب وجدان و اینکه دیدم هیچ یک از وعده وعیدها به اجرا نرسیده تصمیم به افشاگری گرفتم.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا متهم از زندان به اداره 10 پلیس آگاهی تهران منتقل شود تا با تحقیقات ویژه راز این جنایت معمایی فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟