به گزارش رکنا، ساعت 9 شامگاه سه شنبه 16 آذر ماه سال جاری زن میانسالی در تماس با ماموران پلیس از میهمان ناخوانده ای در خانه اش خبر داد.

خیلی زود ماموران جلوی در خانه زن میانسال حاضر شده و در تحقیقات از وی مشخص شد که زن میانسال برای خرید از خانه خارج شده اما وقتی به خانه بازگشته متوجه دزد جوانی داخل خانه اش شده است.

همین کافی بود ماموران قبل از فرار دزد خونسرد وارد خانه شود و جوان 31 ساله ای به نام امیر که سرگرم جمع کردن وسایل با ارزش داخل خانه زن میانسال بود دستگیر شد.

امیر به ماموران کلانتری 11 آبادان گفت: چند سالی است که در فاز 2 منطقه امیرآباد زندگی می کنم و در همسایگی خانه زن میانسال هستم و در این مدت می دانستم که وی به تنهایی زندگی می کند و به دنبال فرصت بودم تا دست به سرقت بزنم.

وی افزود: وقتی زن تنها از خانه خارج شد به سرعت وارد خانه شدم و چون قبل از سرقت مواد صنعتی شیشه کشیده بودم پس از ورود به خانه زن همسایه متوجه گذر زمان نشدم و اصلا نفهمیدم که صاحبخانه یکبار وارد خانه شده و با دیدن من پلیس را با خبر کرده است.

دزد جوان ادامه داد: به خاطر اعتیادم به شیشه بارها دست به دزدی از خانه های هم محلی هایم زده ام و سرقتها را به خاطر توهم شیشه ای انجام داده ام.

بنا به این گزارش، امیر برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت تا دیگر جرایم احتمالی اش فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 232174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟