ادعای عجیب قاتل نوجوان در دادگاه+عکس

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: مصطفی 17ساله متهم است نهم مهرماه سال 94 وقتی که 16سال و 5ماه داشت در یک درگیری خیابانی راننده یک دستگاه پژو پارس به نام حسین را با ضربه چاقو به سرش کشت و دوست وی به نام نیما را نیز زخمی کرد. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده و طبق ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید که امتیازی ویژه برای متهمان زیر 18سال در نظر گرفته است برایش تقاضای مجازات دارم. وی ادامه داد: در این درگیری منجر به جنایت Crime دوست مصطفی به نام مهرداد و دوست حسین به نام نیما نیز شرکت داشتند. از این رو برای آنها نیز به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل Murder تقاضای کیفر دارم.

سپس پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای مصطفی حکم قصاص خواستند. پدر قربانی گفت: پسرم 4سال بود که ازدواج کرده بود اما بی رحمانه کشته شد. من از دو متهم دیگر شکایتی ندارم و به هیچ عنوان از قصاص مصطفی گذشت نمی کنم.

سپس متهم نوجوان در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و مصطفی سوار پیکان وانت بودیم و در خیابان های ورامین دور می زدیم که آیینه بغل یک پژو پرشیا که حسین راننده آن بود با آیینه وانت برخورد کرد. همان موقع مهرداد جلوی پژو پرشیا پیچید و دعوا شروع شد. چون حسین و نیما قوی هیکل بودند به محض پیاده شدن آنها از ماشین ترسیدم و چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم. دعوا بالا گرفته بود که من برای ترساندن حسین با ته چاقو ضربه ای به پشت گوشش زدم. در آن دعوا مهر داد هم چاقو در دست داشت. من نمی دانم چه کسی ضربه کشنده را به سر حسین زده است.

وی در پاسخ به سوال قاضی Judge دادگاه درباره اینکه ماهیت جرمی را که مرتکب شده ای می دانستی گفت: نه. من در آن زمان نوجوان بودم و اطلاعات زیادی نداشتم. حتی نمی دانستم ماهیت جرم Crime چیست. من در کانون اصلاح و تربیت فهمیدم مجازات کسی که دست به قتل بزند قصاص است.

سپس مهرداد 25ساله در جایگاه ویژه ایستاد و منکر شرکت در نزاع شد. وی گفت: وقتی آیینه پژو پرشیا به آیینه وانتم برخورد کرد اعتراض کردم و حسین فحش داد. همان موقع مصطفی با عصبانیت از ماشین بیرون ر فت تا دعوا کند. هر چه سعی کردم مانع او شوم نشد.او می گفت چون حسین فحاشی کرده باید او را ادب کند. من دیدم که مصطفی با تیغه چاقو به سر حسین زد. نیما نیز حرف های مهرداد را تایید کرد و گفت دیده است که پسر نوجوان با تیغه چاقو به قربانی ضربه زده است. وی گفت: مصطفی حتی با تیغه چاقو یک ضربه هم به دست من زد و فرار Escape کرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟