رازگشایی از لهجه یک دزد با تیزهوشی مامور پلیس+عکس

به گزارش رکنا، شامگاه 13 آذر ماه سال جاری مامورا کلانتری 123 نیاوران در حال گشت زنی در منطقه استحفاظی خود بودند که به رفتارهای مرد جوانی که در کوچه خلوتی پرسه می زد مشکوک شدند.

ماموران با تحت نظر قرار دادند مرد مرموز با توجه به نگاه هایی که وی به ساختمان ها می انداختند فرضیه سارق بودن مرد مرموز در دستور کار ماموران قرار گرفت و این مرد جوان در عملیات پلیسی دستگیر شد.

مرد مرموز در حال داستانسرایی به ماموران بود که گوشی موبایلش به صدا در آمد و وی با لهجه خاص ادعا کرد که من دستگیر شده ام و شما فرار Escape کنید.

همین کافی بود تا یکی از ماموران که متوجه صحبت مرد مرموز با لهجه خاص شده بود با افشای راز پنهان این تماس تلفنی اقدام به بازداشت مرد مرموز کنند.

این مرد که سیامک نام دارد ابتدا ادعا کرد که قرار بود خواهرم برای من پول واریز کند که از او خواستم تا دست نگه دارد چون دستگیر شده ام.

ماموران در تحقیقات بعدی پی بردند که سیامک چندی پیش نیز از سوی ماموران کلانتری نبرد نیز دستگیر شداما با داستانسرایی هایش توانسته بود از چنگ ماموران آزاد شود.

در ادامه تحقیقات متهم به دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت و خیلی زود سیامک پرده از راز سرقتهایش برداشت.

سیامک که در تناقض گویی هایش گرفتار شده بود پس از افشاگری آدرس 2 خانه ای را که در میدان ملت و خیابان نبرد هدف سرقت Stealing قرار داده بود را لو داد و ادعا کرد که با پرسه زنی در خیابان ها طعمه هایش را شناسایی کرده و سپس دست به سرقت زده است.

در حالی که سیامک اصرار داشت که به تنهایی سرقت هایش را انجام داده ماموران به 2 خانه مورد دستبرد قرار گرفته مراجعه کردند و با توجه به سرقت وسایل زیادی که از خانه ها شده بود احتمال اینکه سیامک به تنهایی دست به دزدی theft زده باشد کم بود.

بنا به این گزارش، باتوجه به اینکه سیامک سعی دارد همدستانش را لو ندهد تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 برای دستگیری دیگر همدستان این متهم و شناسایی دیگر خانه های مورد دستبرد قرار گرفته این باند وارد عمل شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟