آقای شهردار صدای ما را هم بشنوید / اقدام اعتراض آمیز خانواده های آسیب دیدگان پل روشندلان تهران+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 79.03M | مدت زمان ویدیو: 00:08:03

به گزارش رکنا، روز پنجشنبه خانواده های رنجبری و عباسی زاده در اعتراض به عملکرد شهرداری در خصوص حفاظ بندی وسط پل Bridge روشندلان و مطالبات حقوقشان روی این پل رفتند و در محل سقوط Fall فرزندانشان دست به اعتراض زدند.
یازدهم مرداد سال گذشته ایمان عباسی زاده، جوان 18 ساله که از ترس برخورد اتوبوس با وی از میله های تعبیه شده در وسط پل روشندلان بالا می رود، غافل از اینکه کفی هایی که نامبرده  روی آن ها قرار می گیرد فاقد حفاظ بوده و این جوان پس از شکسته شدن کفی مذکور از ارتفاع پل به پایین سقوط کرده و در برابر شاهدانی که در پیچ شمیران در تردد بودندنقش زمین شده و آسیب های جدی می بیند.
سه ماه پس از این حادثه Incident ناگوار، حادثه مشابه دیگری به وقوع می پیوندد. در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال گذشته عرفان رنجبری، جوان ورزشکاری که هنگام سوار شدن به اتوبوس روی پل روشندلان چکی که در دستش امانت بوده  روی زمین می افتد و باد آن را روی همان سازه های غیر استانداردی که ایمان از آن ها به پایین افتاد هدایت می کند؛ عرفان هم برای برداشتن چک امانتی روی این سازه می رود و این گونه وی قربانی دوم این سازه ها می شود.
اکنون اما با گذشت یک سال نقصی که در این پل قرار داشته برطرف شده است. ولی عرفان، که نان آور خانه بوده زمین گیر شده است و ایمان به سختی می تواند راه برود و کارهای خودش را انجام دهد و هیچ کس از حال و روز آن ها اطلاعی ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 232332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟