بازجویی از مدیر شبکه 3 سیما بخاطر مرگ یک پسر توسط بازپرس ویژه قتل+عکس

به گزارش رکنا، شهریور ماه سال 90 ماموران پلیس Police آگاهی تهران در جریان خودکشی پسر 12 ساله ای در شرق تهران قرار گرفتند که در تحقیقات پلیسی مشخص شد محمد مهدی با بستن روسری به میله بارفیکس خود را حلق آویز کرده است.
در ادامه تحقیقات مشخص شد قربانی به تقلید از بازیگر Actor نقش امیر حسین سریال پنج کیلومتر تا بهشت که تبدیل به روح می شد،برای اینکه تبدیل به روح شود تا بداند پدر و مادرش در مورد او چه می گویند در غیاب آن ها هنگام بازی با برادر6 ساله اش خود را حلق آویز کرده است.
بدین ترتیب خانواده پسر نوجوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی از مسئولان این سریال تلویزیونی شکایت کردند که این پرونده در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نقص منع تعقیب عوامل این فیلم دستور رسیدگی مجدد در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران کلید زده شد.
در ادامه صبح امروز، جلسه تفهیم اتهام پورمحمدی، مدیر شبکه سوم سیما در خصوص سریال پنج کیلومتر تا بهشت و نقش این سریال در خودکشی پسربچه 12 ساله برگزار شد.
در این جلسه پورمحمدی ضمن ابراز همدردی با خانواده محمدمهدی 12 ساله گفت: دلیلی برای اقدام به خودکشی با محتوای این سریال وجود ندارد.
در ادامه این پرونده برای ادامه دادرسی به دادگاه 2 کیفری ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟