به گزارش رکنا، اوایل هفته گذشته ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت Stealing های پسر جوانی در منطقه کوی قدس و کوی ولی عصر شدند و تیم ویژه ای به دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادن برای دستگیری عامل این کیف قاپی ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته در محل های سرقت رفتند و خیلی زود تصویر پسر جوانی به دست آمد که در تحقیقات پلیسی مشخص شد وی تازه کار است.

در این مرحله تصویر کیف قاپ جوان در اختیار تیم های پلیسی قرار گرفت تا اینکه ساعت 20 دوشنبه مامورن کلانتری 11 در حال گشت زنی در منطقه کوی ولی عصر بودند که متوجه حضور کیف قاپ تک رو در خیابان شدند.

ماموران در گام بعدی متهم جوان را تحت نظر قرار دادند و پسر جوان زمانی که قصد قاپیدن کیف زن جوانی در جلوی بازار فیه داشت خود را در برابر ماموران دید که سعی داشت پا به فرار Escape بگذارد که کنترل موتورش را از دست داد و روی زمین افتاد و همین کافی بود تا این سارق تازه کار دستگیر شود.

حسین 18 ساله به ماموران گفت: به خاطر اعتیادم به شیشه مجبور به سرقت شدم اما پس از 4 بار کیف قاپی در آخرین سناریوی سرقت هایم دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، حسین برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرایم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی شهر آبادان قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 232790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟