سرهنگ" سید نورالدین حسینی"  گفت: مأموران قرارگاه مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی استان مرکزی در راستای مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها و با توجه به وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در شهرستان اراک، تلاش وسیع و گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی هدفمند و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات، کارآگاهان پلیس موفق شدند سارق مورد نظر را که در حال گذراندن دوره محکومیت خود در ندامتگاه مرکزی اراک بود، شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب 20 فقره کیف قاپی در شهرستان اراک اعتراف و بیان کرد که در هنگام مرخصی از زندان Prison خود، از فرصت پیش آمده سوء استفاده و با همدستی دیگر دوستش، اقدام به کیف قاپی از شهروندان می‌کرده است.

حسینی با اشاره به دستگیری همدست سارق مذکور در بستر دیگر عملیات ضربتی پلیس، یادآور شد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت هدفمند و مؤثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت های مختلف، از آنان خواست تا همواره هشدارهای راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های گوناگون و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده قرار دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟