دو پسر جوان زنی را هدف نیت شوم خود کرده بودند / پلیس گلستان آنها را غافلگیر کرد+ عکس متهمان

به گزارش رکنا، سروان وحید صاحبکاران، مسئول پلیس Police فتا گلستان گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضائی متضمن به خواسته مقام قضائی، زنی به  هویت معلوم به عنوان شاکی اذعان داشت که فردی ناشناس با به دست آوردن تصاویر شخصی اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده و ضمن تهدید‌، خواستار تمکین به خواسته نامشروع وی را داشته است‌. لذا با عنایت به این موضوع مراتب به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت‌.
این مقام انتظامی افزود: درابتدای امر در بررسی ‌های صورت گرفته محرز شد فردی که اقدام به این کارکرده با اطمینان ازعدم شناسایی خود به علت استفاده از مشخصات جعلی‌ بر فعالیت مجرمانه خود اصرار می‌ورزد‌.
وی در ادامه گفت: در ادامه با به کارگیری روش‌های خاص پلیسی و رد زنی‌های اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی محرز گردید مدیریت صفحه جعلی توسط دو فرد جوان ساکن در یکی از استان‌های هم‌جوار صورت می‌پذیرد، لذا طی هماهنگی با دادیار محترم شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب گرگان به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای استان‌، نامبردگان طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.
صاحبکاران گفت: متهمان که در ابتدای امر منکر هر‌گونه بزه انتسابی بودند در نهایت در مواجهه با ادله و مدارک غیر قابل انکار نهایتا لب به اعتراف گشوده و ضمن اعتراف صریح به بزه ارتکابی عنوان داشتند با سواستفاده از غفلت شاکی، تصاویر شخصی وی را به دست آورده و با اهداف شوم اقدام به تهدید وی کردند. در پایان پرونده به جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟