حسین شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs در میاندوآب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص، تصریح کرد:در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهمان شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در بازرسی از محل، یک کیلو و 600 گرم تریاک، 825 گرم حشیش، 36 گرم هروئین و سه گرم شیشه در این زمینه کشف و ضبط شد.

این مسؤول ادامه داد: در این عملیات سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده و سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان به مقامات قضایی این شهرستان تحویل داده شدند.

شیخ‌نژاد با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد، ادامه داد: در این خصوص با عاملان مواد مخدر به صورت جدی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه مواد مخدر بلای خانمانسوز است که عده‌ای برای منافع شخصی نسبت به تهیه و توزیع آن اقدام می‌کنند که نیروی انتظامی میاندوآب با تمام توان در راستای مبارزه با این پدیده شوم اقدام می‌کند.

این مسؤول اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر نیز در این شهرستان اجرایی می‌شود که در این خصوص دستگیری عاملان قاچاق Contraband مواد مخدر، تهیه کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر را شاهد هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟