به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police زنجان در جریان فعالیت شرکتی قرار گرفتند که بهانه سوددهی زیاد در مدت زمان کمتر از 4 ماه، افراد زیادی با وسوسه سود دهی بالای اقدام به سرمایه گذاری های زیادی کرده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی زنجان برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و مشخص شد که این شرکت کاغذی به بهانه فروش و صادرات فرش های دستبافت به خارج از ایران فعالتیش را شروع کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که شرکت صادرات فرش ابتدا برای جذب اطمینان افرادی که سرمایه گذاری 10 میلیون تومانی کرده بودند پس از 4 ماه سود 10 میلیونی دریافت کرده اند و همین باعث شده افراد دیگری برای سرمایه گذاری جذب این شرکت شوند.

طعمه های این شرکت که بیشتر خانم بودند پس از سرمایه گذاری های میلیونی شان وقتی سودی از این شرکت دریافت نمی کنند با مراجعه به پلیس خواستار دستگیری عامل این فریبکاری میلیاردی می شوند.

در این مرحله ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری متهم فریبکار شدند و در تجسس ها مشخص شد وی با سرمایه یک میلیاردی که در کلاهبرداری از طعمه هایش به دست آورده بود اقدام به خرید یک آپارتمان و خودروی لوکس به نام همسرش کرده است.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟