مرد زندانی Prisoner مدتی بعد اعتراف کرد که مردی دیگر را هم کشته و در برابر دو جنایت Crime قرار گرفت. او سال گذشته موفق به رضایت یکی از اولیای دم شد و با پرداخت دیه به آنها از مجازات قصاص نجات یافت. سرانجام نوبت به آن رسیده بود که او به اتهام دومین قتلی که مرتکب شده پای چوبه دار برود که این بار هم توانست با پرداخت دیه به اولیای دم رضایت آنها را نیز جلب کند. به این ترتیب متهم دوباره پای میز محاکمه رفت و از جنبه عمومی قتل Murder دوم محاکمه شد.

اعدام عاملان شهادت مامور پلیس

اعدام عاملان شهادت مامور پلیس Police مهم‌ترین خبر دومین روز هفته بود.

این دو دزد The Thief نقابدار 21 مرداد امسال زمانی که سلاح به دست داشتند، وارد طلافروشی ای در خیابان امام(ره) شهر سر پل‌ ذهاب استان کرمانشاه شدند و بی‌رحمانه شروع به تیراندازی کردند. آنها بعد از سرقت Stealing طلاها، طلافروش را به گروگان hostage گرفتند تا در خیابان راحت‌تر بتوانند فرار Escape کند. همان موقع پلیسی که از آن حوالی می‌گذشت با دیدن گروگان گرفتن مرد طلافروش برای نجات جان او اقدام کرد، اما خودش به شهادت رسید. سارقان فراری چند روز بعد بازداشت شدند و به این دزدی theft مخوف و شهادت افسرجوان اعتراف کردند. این دو در دادگاه به اعدام execution و همدستان آنها به حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند. سرانجام با گذشت پنج ماه از این دزدی مسلحانه مرگبار در دومین روز هفته در مقابل دیدگان مردم و در همان محل شهادت مامور جوان به دار مجازات آویخته شدند.

قاتل بعد از 14 سال بخشیده شد

سومین روز هفته سرانجام کابوس‌های اعدام مرد زندانی بعد از 14 سال با بخشش اولیای دم به پایان رسید. او 14 سال پیش و زمانی که فقط 19 بهار از زندگی‌اش گذشته بود، ناخواسته وارد یک نزاع دسته جمعی شد. دست به چاقو برد و جوانی را به قتل رساند. شاید آن موقع هیچ وقت فکر نمی‌کرد آن مرد جانش را ازدست بدهد و مهر قاتل The Murderer شدن بر پیشانی او حک شود. 14 سال از جوانی گذشت و پا به میانسالی گذاشت. سرانجام با تلاش شبانه‌روزی، مددکاران زندان Prison رشت، مسئولان قضایی واحد صلح و سازش دادسرا موفق شدند رضایت اولیای دم را بگیرند و به این ترتیب او بعد از 14 سال بخشیده شد و کابوس‌های مرگبار او پایان گرفت و به زودی از زندان آزاد می‌شود.

خودکشی قاتل بعد از 2 جنایت

شامگاه چهارمین روز هفته بود که ساکنان ساختمانی در محله یوسف‌آباد تهران با شنیدن سر و صداهای مشکوکی ازخانه همسایه‌ پلیس را خبر کردند.

ماموران هر چه زنگ در را زدند کسی در را باز نکرد. سرانجام با هماهنگی قضایی در را گشودند و وارد منزل شدند. آنها زمانی که پا در این آپارتمان گذاشتند با جسد زنی میانسال و پسربچه‌ای روبه‌رو شده و پسر جوانی هم مجروح شده بود که ماموران او را به بیمارستان منتقل کردند. مرد جوان در بازجویی اولیه مدعی شد که چون شیشه مصرف کرده دچار توهم شدند و مادرش و پسردایی 10 ساله‌اش را که در خانه‌شان مهمان بوده به قتل رساند بعد خواسته خودکشی کند که زنده مانده است.

قتل 6 نفر در جنایت خونین اراک

عباس، جوان 26 ساله‌ای که ساکن شهر اراک بود، فقط چند روز پس از آن که با سپردن وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان بیرون آمد، دست به اقدام خونینی زد. او صبح چهارشنبه دست به جنایت هولناکی زد و جان شش نفر را گرفت و سه نفر دیگر را هم با شلیک گلوله زخمی کرد. او بعد از این جنایت خونین پا به فرار گذاشت و فکر نمی‌کرد 12 ساعت بعد از سوی پلیس دستگیر شود. او بعد از بازداشت کاملا خونسرد بود و از جنایتی که انجام داده بود، احساس پشیمانی نمی‌کرد.

دستبرد ناکام به بانک با سلاح قلابی

زمانی که عقربه‌های ساعت روی 12 ظهر پنجشنبه ششمین روز هفته متوقف شد، مردی 30 ساله به عنوان مشتری وارد بانک صادرات شهر رودیان از توابع شاهرود شد. او همین طور که داشت، فیش بانکی را پر می‌کرد، سلاحی از جیبش بیرون آورد و آن را به سمت کارمندان بانک نشانه گرفت. مرد مسلح با تهدید از آنها خواست هر چه پول در بانک است روی پیشخوان بگذارند. سارق مدام با سلاحش بازی می‌کرد. همان جا بود که زیرکی کارمندان باعث شد مطمئن شوند سلاحی که او به دست دارد قلابی است و جرات به خرج بدهند و هیچ پولی به او نپردازند. سارق که دست از پا درازتر نتوانسته بود پولی به سرقت ببرد، ترسید و پیش از آنکه دستگیر شود، سراسیمه از بانک بیرون آمد و با سوار شدن به ترک موتوری که در خیابان در انتظارش بود با دست خالی از بانک فرار کرد.

ریزش تونل، جان 3 کارگر را گرفت

پیش از ظهر آخرین روز هفته پنج کارگر در حال کار در پروژه تونل انرژی در خیابان خاقانی تبریز بودند که ناگهان تونل زیرش کرد و آنها زیر آوار ماندند. امدادگران اورژانس و آتش‌نشانان برای نجات آنها به سرعت در محل حاضر شدند. عملیات نجات ادامه پیدا کرد و در مراحل اولیه دو نفر ازکارگران زنده از زیر آوار خارج شدند، اما با توجه به تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان سه کارگر دیگر زیر تلی از سنگ و آجر گرفتار شده و جان خود را ازدست دادند و اجساد آنها از زیر آوار خارج شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 239047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟