فرمانده پلیس جهرم گفت: مردی که 21 سال پیش با شلیک کلاش، مردی جهرمی را به قتل رسانده بود، در یکی از شهر های استان تهران  دستگیر شد.

سرهنگ "عبدالعظیم انصاری" اظهار کرد: فردی به هویت "الف – ق" در سال 74 با استفاده از اسلحه کلاش پس از قتل Murder یکی از شهروندان جهرمی به نام "ح- ک" متواری شده بود.

وی افزود: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن در سال های گذشته، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل The Murderer فراری را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی جهرم، متهم که با هویت جعلی مشغول به کار شده بود، با هماهنگی مقام قضائی توسط کاراگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شهرستان جهرم منتقل شد.

انصاری تصریح کرد: متهم 38 ساله در تحقیقات تخصصی همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم " ح- ک" در سال 1374 به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ پرونده ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟