به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 14:20 چهارشنبه 20 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 127 نارمک در جریان کشف جسد نوزاد 2 ماهه ای داخل یک کارتن در کنار مسیل باختر قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه 8 دادسرای ناحیه 27 تهران برای تحقیقات ابتدایی پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.

کارآگاهان در محل با جسد نوزاد پسر 2 ماهه ای در یک کارتن در محل پاتوق معتادان است روبرو شدند و تیم پزشکی قانونی در محل پس از بررسی ها اعلام کردند که چند ساعت از مرگ نوزاد می گذرد.

در این مرحله تحقیقات از مردان افیونی که ماجرای کشف جسد را به پلیس اعلام کرده بودند هدف بازجویی قرار گرفتند و یکی از آنها به ماموران گفت: روز گذشته علی یکی از دوستانمان که به پاتوق رفت و آمد دارد یک کارتن را در کنار مسیل باختر قرار داد و چون فکر می کردیم وسایل سرقتی است به آن توجه ای نکردیم.

وی افزود: پس از گذشت 24 ساعت وقتی دیدیم خبری از علی نیست برای بررسی کارتن به سمت آن رفتیم و زمانیکه در کارتن را باز کردیم با جسد یک نوزاد روبرو شدیم.

همین سرنخ کافی بود تا تحقیقات برای دستگیری علی کلید زده شود و خیلی زود ماموران موفق به دستگیری علی شدند اما این متهم ادعای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

علی در اعترافاتش گفت: کارتن بزرگ در کنار خیابان بود که برداشتم و آن را با خود به سمت پاتوق مان بردم و در کنار مسیل باختر رها کردم و اصلا داخل کارتن را ندیده بودم و نمی دانستم داخل آن چه چیزی است.

وی ادامه داد: احتمال می دهم شخص دیگری نوزاد 2 ماهه را داخل کارتن گذاشته و کنار خیابان رها کرده است و در این ماجرای من هیچ نقشی نداشته ام.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا آزمایش DNA از نوزاد 2 ماهه و علی انجام شود تا مشخص شود که قربانی این جنایت Crime پنهان فرزند علی ا ست یا نه و بررسی های علت مرگ این کودک در حالی ادامه دارد که مرد افیونی به دستور بازپرس پرونده در بازداشت پلیس قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟